Denk dat Koen wil zeggen: welke firma leverde dit podium.
Anouk 8-6-2004
Collapse
X
-
citaat:Geplaatst door moderator
Denk dat Koen wil zeggen: welke firma leverde dit podium.
citaat:Geplaatst door KoenB
Van waar kwam het podium?
En zeker da je geen 14 VL2000's op je tafel had?Comment
-
citaat:Geplaatst door JeroentjE
citaat:gaaf, die spionagefotoos van ampco. Wie deed wat, btw?
Maar jij zal wel op geluid doelen!
Ben trouwens wel benieuwd wie die goede bekende is!!
Groetjes vanuit het stormachtige Brabantse land ..
ben het helemaal eens met die reactie van: dekking was tm FOH ok daarna wat minder, had beetje met budget te maken (gemeente).
Licht hebbik geen verstand van, ik kon iig alles goed zien
vrij matige show voor iedereen eigenlijk, (was pas 2e optr dit jaar, 2e kind gekregen etc).
anouk zelf ging ook niet echt lekker, voor haar doen, vond ze zelf ook...
nou latersknoppen en waarden :)Comment
-
citaat:Geplaatst door dokter dB
citaat:Geplaatst door JeroentjE
citaat:gaaf, die spionagefotoos van ampco. Wie deed wat, btw?
Maar jij zal wel op geluid doelen!
Ben trouwens wel benieuwd wie die goede bekende is!!
Groetjes vanuit het stormachtige Brabantse land ..
ben het helemaal eens met die reactie van: dekking was tm FOH ok daarna wat minder, had beetje met budget te maken (gemeente).
Licht hebbik geen verstand van, ik kon iig alles goed zien
vrij matige show voor iedereen eigenlijk, (was pas 2e optr dit jaar, 2e kind gekregen etc).
anouk zelf ging ook niet echt lekker, voor haar doen, vond ze zelf ook...
nou latersComment
-
Ik sluit me aan bij Koen en de mod met de vraag...
Welke firma leverde dit podium + overkapping?
De towers vooraan staan volgens mij een kwartslag verkeerd: de "laddersporten" in de towertruss moeten naar tenminste naar binnen (maar beter: naar buiten!) toe, vanaf het podium gedraaid zijn.
Er staat vrijwel altijd een buigend moment op die masten, en dat wordt door die horizontale staven niet opgenomen. Tuikabels in de voorkant kunnen nou eenmaal niet, dus dan moet die constructie zelf echt alle krachten-opnemende werk doen.
Nog twee vraagjes:
- Wat voor onderbuhne was er toegepast? Lahyer-steigerwerk? Stagedex? Truss-liggers oid?
- Hoeveel en wat voor ballast lag er op de basesections/mast-voeten?een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxeComment
-
citaat:Geplaatst door rinus bakker
Ik sluit me aan bij Koen en de mod met de vraag...
Welke firma leverde dit podium + overkapping?
De towers vooraan staan volgens mij een kwartslag verkeerd: de "laddersporten" in de towertruss moeten naar tenminste naar binnen (maar beter: naar buiten!) toe, vanaf het podium gedraaid zijn.
Er staat vrijwel altijd een buigend moment op die masten, en dat wordt door die horizontale staven niet opgenomen. Tuikabels in de voorkant kunnen nou eenmaal niet, dus dan moet die constructie zelf echt alle krachten-opnemende werk doen.
Nog twee vraagjes:
- Wat voor onderbuhne was er toegepast? Lahyer-steigerwerk? Stagedex? Truss-liggers oid?
- Hoeveel en wat voor ballast lag er op de basesections/mast-voeten?Comment
-
hallo jadjong,
heb je een wat betere link of aanwijzing voor 'Gino Spijkerman'? Of is die ook wel te "googelen"?een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxeComment
-
-
citaat:Geplaatst door rinus bakker
hallo jadjong,
heb je een wat betere link of aanwijzing voor 'Gino Spijkerman'? Of is die ook wel te "googelen"?Comment
-
Altijd leuk van die inside foto's.
valt me wel op, dat kwaliteit van meerendeel van de foto;s niet echt super is, zeker waar de omgeving behoorlijk donker is.
Heb helaas ook een Sony camera, en helaas ook dezelfde problemen.
productie verder moet erg gaaf geweest zijn !cheers,
DeeJ
zohee pappie, die tafel van die meneer is echt wel grootComment
Comment