Diverse F1 klusjes

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • CyberNBD
    • Aug 2000
    • 1318

Diverse F1 klusjes

Afgelopen tijd ben ik redelijk vaak op pad geweest voor Funktion One, hierbij wat plaatjes van een aantal feestjes:

Afgelopen zaterdag in Zeewolde (erkemederstrand):

Zondag in Zandvoort:

Paar weekjes terug Riverdance:
    Tent 1:

Tent 2:

En Strandtent in Wijk aan zee:

Afgelopen weekend ook nog op de OceanDiva in Amsterdam geweest maar daar heb ik geen foto's van, zal er volgende keer een paar schieten .
    CyberDance Sound & Light -- Turbosound Flashline & FlexArray, LabGruppen, Midas, HES Solaspots & GrandMA2
  • Dropsen
    • Jan 2004
    • 375

Die function-one setjes blijven erg mooi. En het geluid is ook net zo mooi. Kan je me wel vertelen wat er staat daar in zandvoort, dat is nogal moeilijk te zien.
    Ennum... hoe heet jouw functie voor Function One (woei! leuke woordspeling )
    Lange tijd werd bier beschouwd als een gezonde vorm van drinkwater...

Comment

• shure-fan
      • Sep 2003
      • 1046

ziet er allemaal leuk uit, maar wel een vraagje, Op een van de laatste foto's zie ik een EW-handzender liggen, en 2 ontvangers in het rackje, waar gebruiken jullie deze voor?
      Freelance monitormixer / Geluidstechniek / tape act

Comment

• CyberNBD
        • Aug 2000
        • 1318

Zandvoort stonden 3 res5's en 4 F218's per kant, aangestuurd door een QSC PL2.0/4.0/4.0/XTA DP226 toprack en 2x PL4.0 voor het laag + XTA DP224 processor.
        Randapparatuur Midas Venice 160 op eindsignaal, 2 setjes EW100 draadloos en als dj set 3x technics, 2x Pio cdj1000 en een Rane Rotary DJ Mixer.

Mijn functie afgelopen weekend was eigenlijk de complete uitvoering van de producties, met eigen personeel. Dus Cru gezegd: hier zijn de sleutels van de loods, daar staat de bus en dat en dat moet er gebeuren, success .
        Zelfde verhaal met wijk aan zee paar weken terug.
        Riverdance was ik er ook bij met opbouw, afbouw en de dag zelf Systeemtech, maar dat was niet onder eigen leiding.

[edit] Draadloosjes worden meestal gebruikt voor de MC('s), dat werkt wat prettiger dan zon mic met touwtje. [/edit]
        CyberDance Sound & Light -- Turbosound Flashline & FlexArray, LabGruppen, Midas, HES Solaspots & GrandMA2

Comment

• Contour
          • Feb 2001
          • 1018

Eerste foto: ERG veel sub in verhouding of vergis ik mij? Of waren die F-218's puur om de toppen op de goede hoogte te krijgen?

MVG Contour

Comment

• dabassman
            • May 2003
            • 172

Gave bloemen
            Door werken bolle je staat weer met je handen in je zakken!!!

Comment

• CyberNBD
              • Aug 2000
              • 1318

Is om verschillende redenen, eerste idd om de toppen op goede hoogte te krijgen, met 3 subs staan ze vrij laag, zeker aangezien de diepte van het terrein. Daarbuiten werden de F218's nu ook aangestuurd door PL 4.0's en niet 6.0's.
              Verhouding viel me verder reuze mee, subs stonden wel een endje teruggedraaid in vergelijking met bijvoorbeeld de dag erna in zandvoort, maar de toppen trokken het makkelijk bij. En natuurlijk een gigantische bassdruk vooraan, die achteraan op het veld ook nog best aardig te voelen was , zonder dat er eigenlijk overkill aan laag in het geluid zat, maargoed dat hangt natuurlijk ook af van muziekstijl etc.

Comment

• )jeroen(
                • Jan 2001
                • 546

Van wie is dat meubel op de eerste foto's?

Gr.

)jeroen(

Comment

• MSSS
                  • Jul 2003
                  • 365

Waarom heb je in de fc van je processing socapex zitten? heeft dit nog een bepaalde reden?
                  oleole ik heb EV :)

Comment

• lifesound
                    • Apr 2003
                    • 1052

citaat:Geplaatst door MSSS

Waarom heb je in de fc van je processing socapex zitten? heeft dit nog een bepaalde reden?
                    links-rechts input via XLR
                    links-rechts 4-weg output via multi naar de amps ....
                    Zou een vrij logische verklaring zijn.

Het is trouwens geen socapex, maar link

Comment

• dokter dB
                      • Nov 2003
                      • 1535

is het geen ceep? en zo niet heb je een link van die link?

erg fijn PA dat funktion one, worden er eindelijk ook al bandjes mee gedaan in nederland? of blijft het bij housch.. zie ik dj remy op een van die foto's?
                      knoppen en waarden :)

Comment

• CyberNBD
                        • Aug 2000
                        • 1318

De LK 25 en 13 outputs zijn inderdaad vooor naar de ampracks te gaan (goed te zien bij het monitorrack + processor).
                        Voor FOH wordt dat systeem eigenlijk niet meer gebruikt aangezien de DP226 processoren nu in de topracks zelf zitten. Vroeger zaten er 2 in het processorrack en gingen er 2 LK 25 multi's naar de topracken. Vanuit de topracken werd er dan weer een xlrretje doorgelust naar de laag amps. LK13 op dat processorrack was dan nog voor evt monitoring over B input, kanaal 5-6 output te laten gaan.

Comment

• lifesound
                          • Apr 2003
                          • 1052

citaat:Geplaatst door dokter dB

is het geen ceep? en zo niet heb je een link van die link?

erg fijn PA dat funktion one, worden er eindelijk ook al bandjes mee gedaan in nederland? of blijft het bij housch.. zie ik dj remy op een van die foto's?
                          neenee, duidelijk geen ceep ...
                          Link, owner of Eurocable and LK Connectors, produces professional systems for the entertainment, civil, military and industry fields.

Enne, ik vind link dus nog steeds de beste multistekker [8D]
                          Die ceeps zijn inderdaad al een pak beter dan de originele socapex, maar dan nog

Comment

• CyberNBD
                            • Aug 2000
                            • 1318

DJ Remy kan er idd best opstaan, er zijn op die feestjes zoveel dj's voorbijgekomen dat ik dat niet echt meer onthoud [:I].
                            F1 wordt in Nederland idd vooral in de dance Scene gebruikt, maar er lopen over de wereld toch ook diverse live tours met Funktion One.
                            Ennuh wat die link connectoren betreft, die krijgen idd voor mij ook de voorkeur [8D]

Comment

• dokter dB
                              • Nov 2003
                              • 1535

heb idd al veel goeie ervaringen over die stekkers gehoord, stagepro gebruikt ze toch ook voor de fx etc.? heb een prijslijst opgevraagd bij die site... geloof dat ze aan direkte levering doen...

Zat er bij bovenstaande feestjes nog real time processing voor het systeem, finalizer/mastering oid?

Heb F1 in engeland (homelands fest.) en ierland gezien (en gebruikt trouwens, erg beukend) maar vooralsnog idd alleen bij house-achtige feestjes....er was laatst een bandje mee hier, wie ook weer? radiohead ofzo? ook iets engels geloof ik...

edit: jamiroquai!
                              knoppen en waarden :)

Comment

Working...