Diverse F1 klusjes

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ronny
    • Dec 2002
    • 2139

eten ze daar dan ook veel bananen??

Heb die vj daar niks anders zien doen als bananen eten

mvg
    ronny
    niet zagen, gewoon doen!

Comment

• Stefan17
      • Dec 2003
      • 66

citaat:Geplaatst door lifesound

citaat:
      Alleen breezer? [xx(]
      Als dat voor de VJ was, dan moet hij z'n werk eens wat serieuzer nemen en niet drinken. En al helemaal geen breezer natuurlijk.
      Whoehahahahahaha .... sorry voor mijn spontane lachbui [8D]
      Welkom in het PA-wereldje Stefan. Zulke beelden zal je wel meer zien...
      Zulke beelden zie ik inderdaad wel meer! Neemt niet weg dat dit best enigszins vreemd is....

Gelukkig zie je een geluidstechnicus die drinkt veel en veel minder.
      Anders wil ik bij zo'n persoon wel eens even een gehoortestje afnemen na 4 breezertjes.

Je kan er lang en kort over praten, maar alcohol is en blijft een verdovende stof. Bij geluid het eerst merkbaar in het hoog.
      Dan zou ik wel eens een discussie willen voeren waarom je je tijdens je werk gewoon niet een beetje in kan houden. (qua alcoholgebruik.)
      Niet dat ik zo’n discussie wil starten in dit topic hoor, voordat er weer berichten worden verwijderd wegens teveel offtopic.

Het viel mij gewoon even op.

Stefan.

Comment

• moderator
        Moderator
        • Apr 2001
        • 5950

leuke off-topc discusiie over alcohol gebruik tijdens het werl....maar niet hier!
        Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• Husss
          • Jul 2003
          • 220

Volgens mij zag ik bij de Ajax open dag ook een en ander van Funktion One staan!

Grtz

Comment

• J.J.
            • Apr 2002
            • 39

Daar heb je helemaal gelijk in! Stonden 8 x F218, 6 x Res5 en 2 x Res4 per kant, XTA processing, en QSC PL amps.

Heb het systeem opgebouwd, en helpen inregelen. Moet zeggen dat ik het zelfs aan het het eind van het terrein (zo'n 160 meter?)erg goed vond gaan! Klonk de dag van tevoren erg lekker, showdag was ik niet aanwezig.

Zal is kijken of er nog foto's zijn, of komen.

Groeten, JJ.
            Groeten, JJ.

Comment

• pro`d`user
              • Jun 2002
              • 534

Volgens mij was het geluid en licht daarzo voorzien door DSL als ik het goed heb.
              Ik vond voornamelijk het licht daar erg tegenvallen, hadden ze wel wat meer mee kunnen doen.
              Geluid was wel goed alleen subs stonden naar mijn mening wel erg aanwezig aan, was helemaal niet zo erg nodig geweest dus hadden ze best wat mogen terugdraaien.

Genoeg offtopic, of had Tom hier ook wat mee te maken?

Barry K.
              Wij werken met EV ole ole
              In de studio: Tascam, AKG, Shure en Mackie Hr-824

Comment

• Michel_G
                • Dec 2003
                • 376

Hey Tom !

Zat nog even terug te kijken en ik zag dat er in de Jimmy Woo Area op Islander festival onder de F218's een infrabass 218 stond.

Hou verhouden die infrabass 218 zich tot de F218 ??? Prettige combinatie ???

Gaan ze inderdaad duidelijk merkbaar een stuk lager door ???
                Is weer terug !

Comment

• Remco vd Werff
                  • Apr 2001
                  • 753

Hoi Michel,

De combinatie F218 en infra 218 is een zeer goede, zeker voor dance-evenementen. De infra gaat duidelijk lager, maar doet ook alleen de lage subtonen, dus tot ongeveer 60 hertz. De infra kan hierdoor alleen in directe combinatie met de Resolution 2 (fullrange) toppen gebruikt worden. In combinatie met de grotere touring toppen (Res 4/5) moet de F218 als standaard sub ingezet worden, met als eventuele extra de infrabass.

Groeten, Remco

Comment

• CyberNBD
                    • Aug 2000
                    • 1318

De set gaat zeker een stuk lager icm de infrabass. Blijft wel een feit dat de infra's zich pas echt goed gaan gedragen als je ze gaat stacken met een aantal. Idee was ook dat in die jimmy woo area een centercluster van 4 infra's op mekaar gemaakt zou worden, dat kon echter niet omdat de ruimte ietwat kleiner was dan aangegeven was (Lees: hij zou 20*30 worden en het was nu een driehoek van 10*10*8 [)]) Toen hebben we het dus maar opgelost door onder de voorste stacks een infra te leggen en de rest terug de bus in te koppen.
                    CyberDance Sound & Light -- Turbosound Flashline & FlexArray, LabGruppen, Midas, HES Solaspots & GrandMA2

Comment

• splash
                      • Aug 2002
                      • 342

Was jij toevallig ook verantwoordelijk voor het setje F1 dat op de open dag van ajax stond?

Comment

• rinus bakker
                        • Mar 2002
                        • 5430

welke 'podium-tenten-boer' was dat op de eerste reeks fotos?
                        enne wat mocht er aan dat buhnedak gehangen worden?
                        een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• CyberNBD
                          • Aug 2000
                          • 1318

Nope bij het ajax setje heb ik niks gedaan.

Welke podiumboer die tent heeft gezet in zeewolde weet ik niet. Daar hing verder ook niks aan. Licht stond op statieven.
                          CyberDance Sound & Light -- Turbosound Flashline & FlexArray, LabGruppen, Midas, HES Solaspots & GrandMA2

Comment

Working...