free festival almere 2004 aan het weerwater

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • btvmaarten
    • Jun 2004
    • 56

free festival almere 2004 aan het weerwater

we hadden aardig wat geluid staan en natuurlijk ook licht

[u]On Stage</u>

8x martin 918
    8x martin mac 300
    2x martin wizzzerd
    stuk of wat spiegelbollen 30 of zo varierend van 20cm tot 50 cm
    2 martin pro 2000 rookdozen
    2x martin fan

[u]In De Zaal</u>

8x martin mac 500
    6x multi par x4 balk 2 als frontlicht en 4 als zaallicht

het was weer een super feestje erg druk en erggg gezellig!!
    Wat klinkt daar als een nachtegaaltje, EV EV EV
  • Upgrading your system
    • May 2003
    • 1684

Ziet er netjes uit, heb je ook wat foto's die een btje overview geven van het geheel

hoeveel mensen waren er denk je en hoe groot was je zaal?
    Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• Overdrive
      • Feb 2002
      • 717

Dus vanaf nu ook Xf kasten in het assortiment []

Waarom niet een zootje X-Subs eronder ipv Xds/Xb's?

Ziet er goed uit en klinkt ook super (jaja ik heb het aantal x gehoord [8D])

Ga zo doorrrrr!

PS. Wordt die loods al iets?

Comment

• lifesound
        • Apr 2003
        • 1052

mengtafel op de amp-racks ... er zijn er zovelen die het doen ... ik heb het niet graag...

Comment

• dokter dB
          • Nov 2003
          • 1535

er bestaan powered mixers
          knoppen en waarden :)

Comment

• lifesound
            • Apr 2003
            • 1052

jah
            ik bedoel maar dat je al snel eens met je knieƫn tegen een knop botst...

Komt er nog bij dat je mengtafel op wielen staat, en dus redelijk rondrijdt op podium...

Comment

• ralph
              Banned
              • Aug 2000
              • 2649

Zou er hier niet zo mee zitten lifesound.
              Tafel staat er alleen zoals ik het zie als extra controletafel na de dj mixer. Dus van die 2 of 3 kanaaltjes schuiven zal je niet zoveel werk bij de mixer hebben

Op welke lichtconsole werd dit feest geschoven vroeg ik me heel nieuwsgierig af?!

Comment

• btvmaarten
                • Jun 2004
                • 56

leuke vragen allemaal goed commentaar ben ik blij mee!

Het licht werd gedraaid met een Avolites pearl 2004!!
                erg vette tafel!!!

aantal bezoekers over de gehele dag 6 a 7000 iets minder op een gegevend momend hadden ze de toegang gesloten omdat het vol was en ze mochten 5000 toe laten op het veld,dit is wat ik te horen kreeg van verschillende mensen. we stonden in een grote circus tent zeg maar 1 derde van een alpha tent bij lowlands.

we hebben de xdsen genomen omdat die wat vetter klinken en iets dieper gaan das wel lekker bij hardhouse. we hebben ook nog wel twee x-line subs maar aangezien we meer xb en xdsen hadden was dit een goede opstelling kwa subs.

en met de nieuwe zaak ja gaat erg goed het begind eindlijk ergens op te lijken we hebben nu veeeeel ruimte! het komt allemaal erg goed van pas het is wel veel lopen hehehe! van 150 m2 naar 700m2 is wel een groot verschil. (ben alweer 4 kilo kwijt hehe van al dat lopen.!)

mengtafel op versterkerracks waarom niet?? omdat het zou gaan rijden al onze racks hebben 4 wielen en alle 4 de wielen hebben allemaal een rem. x3 amp racks waarin 3p 3000 EV in zitten die ook nog wat wegen denk ik dat je hard mag gaan duwen om ze van hun plaats te krijgen..
                plus de kabels die achterlangs over de grond lopen zijn ook meteeen een soort rem. en met de knieen de faders aan raken das wel knap want kistjes zijn 80cm hoog en dan nog mengtafel +/-30 cm dan moet je hoge knieen hebben om een schuifje te kunnen aanraken.

de richt antenne stond voor de delay stack die buiten stond. we hadden een Zehnheiser EW 500 belpackje gekoppeld aan de delay stack scheelde weer 100m kabel rollen.
                de delay stack bestond uit: 4x EV Xi sub 218 en 4x EV Xi 115 toppen.

ik zal kijken voor wat meer foto's moet ze eerst nog uploaden ben erg druk op het moment maar zal het zo snel mogelijk proberen te doen je kan ook nog kijken op http://www.almererulez.nl/uitgaan.ph...cs&partyID=254 onder het rubriek uitgaan en dan bij bekijk party pic's

groetjes maarten

Comment

• xsystems
                  • Jun 2004
                  • 72

citaat:Geplaatst door lifesound

jah
                  ik bedoel maar dat je al snel eens met je knieƫn tegen een knop botst...

Komt er nog bij dat je mengtafel op wielen staat, en dus redelijk rondrijdt op podium...
                  citaat:Geplaatst door btvmaarten

mengtafel op versterkerracks waarom niet?? omdat het zou gaan rijden al onze racks hebben 4 wielen en alle 4 de wielen hebben allemaal een rem. x3 amp racks waarin 3p 3000 EV in zitten die ook nog wat wegen denk ik dat je hard mag gaan duwen om ze van hun plaats te krijgen..
                  plus de kabels die achterlangs over de grond lopen zijn ook meteeen een soort rem. en met de knieen de faders aan raken das wel knap want kistjes zijn 80cm hoog en dan nog mengtafel +/-30 cm dan moet je hoge knieen hebben om een schuifje te kunnen aanraken.
                  Misschien zitten er op een versterkerrack ook knopjes waar je met je knieen langs kan gaan (on/off)
                  ...:: waarom makkelijk doen als het moeilijk kan ::...

Comment

• btvmaarten
                    • Jun 2004
                    • 56

haha ja daar had ik nog niet aangedacht maar we hebben er geen last van gewoon uitkijken met wat je doet.

Comment

• Amati
                      • Nov 2001
                      • 100

Free festival.
                      Ow dat was dat festival waar jullie toen aan het bouwen waren toen ik belde. Toen ik zeg maar op weg was naar Schiphol om op vakantie te gaan! Ow ja! Dat festival! En toen jullie aan het werk waren dat ik met mn voeten in de atlantische oceaan zat met een biertje in mn handen met 35 graden. Ach ja, verschil moet dr wezen.:-)

On-topic: Upload die foto's is joh.
                      Mzzl

Comment

Working...