Minifest Lommel

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sis
    • Jul 2003
    • 3305

citaat:Geplaatst door Davy Gabriels

Achteraf toch iedereen tevreden, alle groepen tevreden behalve 1 bandje wat ontevreden was ivm een vreemde feedback in het laag (toevallig het enige bandje wat een eigen geluidstechnieker meehad...)
    Ja Davy, ze denken dat ze allemaal knoppen kunnen draaien hé
    vanavond ga ik naar een grote band gaan luisteren, die technieker zal weer zenuwachtig worden als hij mij ziet binnenkomen

vorige keer vroeg hij of ik wilde mixen [:I][:I]
    sis
    Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• axs
      Moderator
      • Jun 2002
      • 2687

citaat:Geplaatst door Davy Gabriels
      alle groepen tevreden behalve 1 bandje wat ontevreden was ivm een vreemde feedback in het laag (toevallig het enige bandje wat een eigen geluidstechnieker meehad...)
      Eej joachim... jij daar in de buurt bezig? []
      If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• Jasper-Lichtbron
        • Jun 2001
        • 2155

citaat:Geplaatst door FiëstaLj

Ik zie toch 8 chromen parren op statief als frontlicht staan ice..
        Dan nog steeds de vraag waarom dat raylights waren... en daarbij vind ik zijlicht geen frontlicht, maar goed.. als je echt niet anders kan. Ik had die wagen een meter van het hek gezet, en daartussen mooi 2 paaltjes front; iedereen blij.

Comment

• ronny
          • Dec 2002
          • 2139

ja achteraf gezien zijn er altijd wel dingen waarvan je zegt: waarom heb ik het zo niet gedaan.... .

houd er rekening mee dat dit ook een festivalletje was dat voor de 1ste keer georganiseerd is. Volgende keer zal er dus al met een aantal dingen rekening kunnen gehouden worden, die bij de 1ste keer minder waren.

Ik ben nu niet lang daar geweest, maar durf wel te zeggen dat het zeker goed gelukt is allemaal. publiek en artiesten hadden er allemaal zin in en uiteindelijk is dat nog het belangrijkste.

mvg
          ronny
          niet zagen, gewoon doen!

Comment

• Pulse
            • Oct 2001
            • 666

citaatan nog steeds de vraag waarom dat raylights waren... en daarbij vind ik zijlicht geen frontlicht, maar goed.. als je echt niet anders kan. Ik had die wagen een meter van het hek gezet, en daartussen mooi 2 paaltjes front; iedereen blij.
            Het "frontlicht" waren par56 mfl 300watt,
            het tegenlicht was par64 500watt raylight
            Wat is je vraag precies ? Ik vind het een vrij logische keuze dat raylights als tegenlicht gebruikt worden ivm de strakkere bundels en mfl's als frontlicht.

De oplegger stond er al en kon niet herzet worden dus dan is het vrij logisch dat het frontlicht eerder zijlicht wordt als je weet dat je maar een 2m breed podium hebt. En een fronttrusje zou ook niet gepast hebben.
            MVG,
            Dieter Antheunis, D.D.A. Sound & Light

Comment

Working...