Videosoftware

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • lucken
    • Sep 2002
    • 342

Coolux en Beacon bieden extra videobeelden aan (Medialoops of Digigobo's). Voor meer info zie:

groeten,

Luc

Comment

• LichtNichtje
      • Nov 2004
      • 220

Tom, ik heb nog een programma dat beelden rendert, ma moet je alweer een extra pc bijzetten.
      Zal t u eens sturen (als t nie te groot is)

Comment

• Lonnebol
        • Jul 2005
        • 14

Ik kan met MediaPlayer via een beamer prima fulscreen werken.
        Je hoeft MP niet eens in fulscreenmodus te zetten. Je kunt bewegen met je muis zonder dat dat te zien is. Ik gebruik wel altijd de
        S-video uitgang op mijn laptop.
        Groetjes,
        Gert-Leon

Comment

• pascalwinters
          • Jul 2005
          • 43

citaat:Geplaatst door tmp

citaat:Geplaatst door LichtNichtje

Pandorasbox is heel leuk, maar denk dat deze oplossing iets uit het budget ligt.

Tom, mijn oplossing op de fuif??:
          BS player met het bureablad uitgebreid naar het 2de scherm (s-video).
          Kunt ge het afspeelveld naar dit 2de scherm slepen en dan vergroten tot fullscreen
          Het bedieninspaneel van bs-player blijft dan op je laptopscherm staan en kan je playlist inbouwen...

Maar ik weet niet of uw laptop t scherm kan uitbreiden naar s-video...
          hey

de oplossing (voor ons) is er al effe hoor ! (= oude post van januari)
          mediaplayer speelt automatisch af in fullscreen (naar de svideo uitgang idd)

dus als ik gewoon een clip of beeld open (in standaard schermlayout) geeft hij deze automatisch fullscreen door aan de s-video uitgang)
          toch bedankt voor het alternatief.

weet er iemand trouwens mogelijkheden om coole videobeelden te kopen ergens ? (avi's, mpegs, dvd's,vcds ?)
          zelf dingen maken kruipt erg veel tijd in , terwijl er misschien hele mooie dvdtjes op de markt zijn voor een paar eurotjes ?
          Waar kun je dat instellen dat hij automatisch het fullscreen doorgeeft??

Comment

• tmp
            • Aug 2003
            • 79

citaat:Geplaatst door pascalwinters
            Waar kun je dat instellen dat hij automatisch het fullscreen doorgeeft??
            Je moet dat niet instellen . Dit hangt van de videokaart af die je in je pc/laptop hebt steken of deze dit doet of niet doet.
            In deze post staan enkele types videokaarten wat dit ondersteunen + software

Comment

• pascalwinters
              • Jul 2005
              • 43

Wat is een goed programma om bijvoorbeeld live beelden 'real time' te bewerken zonder dat je extra hardware nodig bent? En dan uit te kunnen sturen naar een beamer?

Comment

Working...