gezocht kapotte camera

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BvE
    • Oct 2004
    • 385

    gezocht kapotte camera

    Hallo mensen,

    ik weet niet of dit de goede plek is om het te vragen, maar aangezien dit onderdeel van het forum is bedoeld voor video en camera lijkt mij dat de kans op een antwoord het grootst is:

    ik ben bezig met een een toneelstuk waarbij ik een videocamera nodig heb, het liefst een hele grote (dus niet van die hele compacte handcameraatjes, maar echt professionele). Hij mag/ MOET helemaal gaar zijn, en er alleen nog uitzien als een camera, dus de camera moet kapot zijn.
    Ik vroeg me af op er mensen zijn in de video branche die weten waar je kan komen aan kapotte camera die mensen eigenlijk toch alleen maar weggooien. Ik zat te denken aan cameras die al zijn afgeschreven bij een bedrijf of onherstelbaar kapot zijn door ongelukken of iets dergelijks. De camera mag best hele onderdelen missen, als het maar op een camera lijkt. Ik heb niet echt een budget voor dit, maar elke tip voor mijn zoektocht is welkom.

    heeeeel erg bedankt alvast

    Bart
  • MC Party
    • Sep 2003
    • 481

    #2
    De grootste advertentiesite van Nederland. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koopt en verkoopt u op Marktplaats.nl.



    Kopen en verkopen van nieuwe en gebuikte spullen en diensten doe je op MarktPlaza.



    enz enz enz
    Midas verona 400 + KS audio-T12 + BSS DPR fx => i'm lovin' it ! ;-)

    Comment

    • daantje
      • Aug 2004
      • 265

      #3
      wat is het budget en wat ga je er mee doen?

      grtz daniel
      can you feel the light [:)]

      Comment

      • Gast1401081
        • Mar 2001
        • 7999

        #4
        er ligt bij NOB-decor een enorme vracht aan ouwe meuk in de kelder, speciaal voor dit doel.
        Voor een goeie fles kom je daar een heel eind.

        Comment

        Working...