akaos

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dj truss
    • Dec 2004
    • 89

    akaos

    hey het is mss een domme vraag,
    ik heb de demo van arkaos vj3.03 gedownload en er al een beetje mee "gespeeld" maar nu heb ik toch een vraag .
    je kan een beeld met tekst laten verschijnen en er staan in de demo
    wel al een paar voorbeelden maar hoe kan je nu je eigen tekst maken/invoegen?
    the only feeback we want is the audience\'s
  • jurjen_barel
    • Jun 2003
    • 3150

    #2
    Rechts naast je preview-venster heb je een lijstje met items die je nog kan toevoegen. Daar staan ook verschillende tekstanimaties in. Als je zo'n tekstanimatie onder een toets zet, moet je dubbelklikken erop met de muis. Dan komt er een pop-up venster met de opties voor de animatie. Daar kun je ook je eigen tekst invoeren.

    Dat werkt iig in de volledige versie, uiteraard is het nog maar de vraag of dat in de demo-versie kan.

    Comment

    • dj truss
      • Dec 2004
      • 89

      #3
      dankje jurjen .
      in de demo versie werken alle functies (denk ik ) maar je kan hem maar 21 dagen gebruiken
      the only feeback we want is the audience\'s

      Comment

      • LichtNichtje
        • Nov 2004
        • 220

        #4
        maar volgens mij krijg je enkel maar 1 rij op je scherm.

        Ik heb hiermee ook eens gewerkt en ik meen dat ik toen geen meerdere lijnen onder elkaar kon zetten en ik meen dat ze altijd gecentreerd waren

        Comment

        • jurjen_barel
          • Jun 2003
          • 3150

          #5
          citaat:Geplaatst door LichtNichtje
          Ik heb hiermee ook eens gewerkt en ik meen dat ik toen geen meerdere lijnen onder elkaar kon zetten en ik meen dat ze altijd gecentreerd waren
          In het Nederlands heten die dingen geloof ik 'tekstregels'.

          Topicstarter gaf ook niet aan dat hij meerdere regels wilde invoegen. Voor zover is dat ook niet zomaar mogelijk, tenzij je zelf een (Flash-)filmpje maakt en importeert in Arkaos.

          Comment

          Working...