PoP Player

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Rudy Vorstenbosch
    • Jun 2001
    • 1429

    PoP Player

    Beste mede forumers,

    Ik hoor het afgelopen jaar al vaker de term 'pop-player' de revue paseren. En was nu eigenlijk op zoek naar dit type apparaat.

    We hebben de opgave liggen om 1 scherm te vormen over de breedte van 6 plasma's.
    En dit schijnt met een heuse 'pop-player' mogelijk te zijn.

    Iemand enig idee waar ik meer informatie kan vinden en/of fabrikanten/importeurs?!

    Alvast bedankt
  • danielkerkhof
    • Jun 2005
    • 1

    #2
    Hoi Showtechniek,

    Je kan niet zomaar een beeld over de breedte van 6 plasma's verdelen. Het beeld krijgt dan namelijk een verhouding van (6x16)= 96:9. Oftwel het beeld wordt zeer uitgerekt en het zal er niet uitzien. Dit kan alleen wanneer je speciaal voor dit doel geschreven software hebt, en een computer met 6 uitgangen. Maar dan heb je weer geen extra apparatuur nodig... Wat wel kan is een vlak van bv 2 plasma's hoog en 2 breed maken. de beelverhouding blijft dan hetzelfde. Modernere plasma's kan je dan gewoon aan elkaar doorlinken dus wederom geen extra kastje nodig!

    Succes! (Als je nog vragen hebt dan hoor ik het wel)
    Groetjesss

    Comment

    • Rudy Vorstenbosch
      • Jun 2001
      • 1429

      #3
      Beste Daniel,

      Mischien ben ik iets te semier geweest met het geven van info.
      Mijn excuses hiervoor.

      Maar natuurlijk weet ik dat je niet zomaar beeld kunt stretchen.
      Maar zo'n pop-player kan dus diverse videobronnen (geloof 7 of 9) uitsturen en deze kun je allemaal syncen zeg maar...

      Comment

      • axs
        Moderator
        • Jun 2002
        • 2687

        #4
        Er loopt momenteel ook een gelijkaardige discussie op LN.
        Bij Video and Media Servers. Topic Splitting video over 3 plasmascreens.
        Misschien heb je daar al wat aan.

        Grtz

        If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

        Comment

        Working...