Waar halen we onze video content vandaan????

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • axs
    Moderator
    • Jun 2002
    • 2687

Originally posted by MJ
    ik zou als beginnede vj abosluut geen media content kopen bij die beacon of pandora. het zijn leuke filmpjes hoor maar er zit ook veel bagger tussen.
    Slechte commerciele aanpak...
    Als je beetje commercieel wil posten (wat trouwens hier niet toegelaten is) dan breek je in ieder geval niemand af om vervolgens jou product te gaan promoten.
    If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• lucken
      • Sep 2002
      • 342

Originally posted by MJ
      ik zou als beginnede vj abosluut geen media content kopen bij die beacon of pandora. het zijn leuke filmpjes hoor maar er zit ook veel bagger tussen.

Ik kon geen prijzen vinden maar het zal niet goedkoop zijn
      die pandora zijn 100 clips op een cd ik schat dat ze er zo'n 500 euro voor vragen.
      Vooralleer u iets afbreekt, informeer u dan eerst !! De clips van Coolux (Pandora) kan u vrij kiezen uit de momenteel 500 beschikbare, dus u bepaalt zelf of u er de goede uithaalt of niet !
      U moet ze min. aankopen per 10 stuks. Prijs voor een vrije keuze van 10 stuks: 50 euro excl. BTW. Koopt u een volume van 100 stuks, dan betaald u 299 euro excl. BTW.

Deze clips worden gebruikt voor grote en bekende producties, vindt u ze niet bruikbaar, dan is dit uw persoonlijke mening.

Groeten,

Luc

Comment

• MJ
        • Mar 2004
        • 140

@axs hoe bedoel je mijn product? als vj / kunstenaar? huh?

@lucken
        zoals ik al aangaf vind ik ze zeker bruikbaar voor grote producties
        maar niet voor een beginnede vj . vj's zijn overhet algemeen beeldmakers en niet alleen beeldmixers. en ik vind het belangrijk dat je een eigen stijl creeerd als vj en dat bereik je niet door clips te kopen.

ik heb de folder bekeken van pandora en daar wordt gesproken over 5 cd's met elk 100 clips er staan geen prijzen bij dus gok ik maarwat
        er stond nix bij over kiezen van. vandaar.
        ik ga natuurlijk niet coolux bellen voor info voordat ik een antwoord geef in dit forum.

kijk als je er 10 kan uitkiezen wordt het al wel wat leuker.
        waar kan ik die info vinden online?
        Last edited by MJ; 02-02-06, 12:39. Reason: #edit typo

Comment

• axs
          Moderator
          • Jun 2002
          • 2687

Originally posted by MJ
          @axs hoe bedoel je mijn product? als vj / kunstenaar? huh?

@lucken
          zoals ik al aangaf vind ik ze zeker bruikbaar voor grote producties
          maar niet voor een beginnede vj . vj's zijn overhet algemeen beeldmakers en niet alleen beeldmixers. en ik vind het belangrijk dat je een eigen stijl creeerd als vj en dat bereik je niet door clips te kopen.

ik heb de folder bekeken van pandora en daar wordt gesproken over 5 cd's met elk 100 clips er staan geen prijzen bij dus gok ik maarwat
          er stond nix bij over kiezen van. vandaar.
          ik ga natuurlijk niet coolux bellen voor info voordat ik een antwoord geef in dit forum.

Hmph... blijkbaar gewoon erop los lullen in het forum... moet kunnen.
          In het vervolg toch graag onderbouwde postings met correcte informatie!
          If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• MJ
            • Mar 2004
            • 140

pardon?!?.......

Comment

• lucken
              • Sep 2002
              • 342

Originally posted by MJ
              Vraag bij de Coolux verdeler een CD met de previews en u kan dan vrij kiezen. Wij doen de verdeling voor België.

Groeten,

Luc

Comment

• axs
                Moderator
                • Jun 2002
                • 2687

Originally posted by MJ
                pardon?!?.......
                Prijzen posten zonder ook maar enig idee te hebben, die dus ook totaal uit de lucht gegrepen zijn, en dan hetgene wat ik eerder al aanhaalde...

Denk toch dat dat duidelijk is...?

Comment

• MJ
                  • Mar 2004
                  • 140

ik heb duidelijk aangegeven dat ik die prijzen niet kon vinden
                  omdat de site van coolux die niet geeft. en vervolgens zet ik erbij dat ik het gok

. dat lijkt mij duidelijk genoeg dat het niet de algehele waarheid is die ik verkondig
                  trouwens ik zat er maar 200 euro naast. ook voor die 300euro kun je een digitale camera kopen. dus dat maakt niet veel uit.

hetgene wat je eerder aanhaald sloeg nergens op
                  "slechte commerciele aanpak" ?

ik geef gewoon een visie, ik probeer mij zelf niet te verkopen als clipjes maker voor die beginnende vj. sterker nog ik geef hem een tip om het zelf te doen. als collega's onderelkaar.

of val je over het feit dat ik een website geef en denk dat ik daar mee een commercieel doel wil halen voor die beginnende vj. dacht het niet als je daar had gekeken had je gezien dat er een concept staat beschreven hoe wij werken. je kan geen clipjes bij ons kopen.

klaar.
                  Last edited by MJ; 02-02-06, 17:48.

Comment

• Stijn Vanstiphout
                    • Oct 2000
                    • 1160

Edit door mod:

Graag verder discussiëren zonder commerciële invloeden. Iemand overtuigen van goede en/of slechte kwaliteiten kan ook op een nette manier. In geval van aanprijzing van eigen producten: gelieve het medium e-mail te gebruiken!

mvg,
                    Stijn Vanstiphout,
                    LVL Multimedia
                    België

Multi camera productions | Large screen systems | Video walls | Plasma displays

Comment

• Gast1401081
                      • Mar 2001
                      • 7999

Nou we toch bezig zijn : waar vind je de volledige (en in dolby??) clips van de HH artiesten die momenteel de Top40 bevolken?

Comment

• SpaceyDeeJ
                        • Sep 2001
                        • 876

Originally posted by MacGyverSounds
                        Nou we toch bezig zijn : waar vind je de volledige (en in dolby??) clips van de HH artiesten die momenteel de Top40 bevolken?
                        Uhm, hitzone dvd's ? Moet soms even wachten voor je wat hebt,
                        mits je de betaling van de rechten ervan goed hebt afgetimmerd in je contract en voorwaarden met de klant of een premie betaald aan VIDEMA, kun je dat mooi gebruiken (en logovrij....)
                        cheers,

DeeJ

zohee pappie, die tafel van die meneer is echt wel groot

Comment

Working...