SMS-party

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Victor
    • Aug 2000
    • 54

citaat:Geplaatst door FiëstaLjKan je es wat meer vertellen over dit pakket ? zoals kosten en wie het kan leveren ?
    Ja, het pakket is van Eye Magination: www.laserentertainment.nl en op die website vind je al het één en ander aan informatie, oa. de prijs.

Een werkende demo (het enige dat die niet kan is communiceren met een modem) kan je downloaden als je je even aanmeldt per e-mail.

Het grote voordeel van een gsm-modem in plaats van een telefoon is dat je geen ellende hebt met lege batterijen, geen kwetsbare displays en een veel betere kabelverbinding naar je pc toe. De modem is ook prima in te bouwen. Met andere woorden: veel betrouwbaarder.
    Groeten,
    Victor Noordland

Comment

• DJMysterie
      • Dec 2004
      • 80

Ja, klopt van SMS-Studio. Mooi programma hè!
      Let the beat control your body

Comment

• DJMysterie
        • Dec 2004
        • 80

Nog ff een vraagje over Mercury: Moet je een gsm-modem gebruiken of kun je ook met een mobiel volstaan? En waar kun je zo'n modem bestellen?
        Let the beat control your body

Comment

• Victor
          • Aug 2000
          • 54

Het werkt alleen met een GSM modem, een Siemens en een ander merk dat ik even vergeten ben.

Je kan het pakket als één geheel bestellen bij EML (dus modem, voeding, antenne, kabels en software), maar deze modems kan je ook bij de betere telecomzaak bestellen.

Ik had geen zin om allerlei GSM-modem dingen zelf te gaan uitvinden, dus ik heb het hele pakket bij EML besteld.
          Groeten,
          Victor Noordland

Comment

• jorritje
            • Sep 2003
            • 143

Nouw ik heb sms studio gekocht werkt perfect. op het ene scherm zie ik alle smsjes die binnenkomen andere scherm full screen chat. Effe oude nokia opgezocht datakabel gehaald en het werkt perfect en snel. Kunt automatische een sms je terug laten sturen. Werkt simpel en snel. En hele geode online service lijkt wel of die mensen 24 uur per dag achter hun pc zitten. Krijg binnen 15 min een mail terug hoe laat het ook is.
            Dus zeker en aanrader gewoon aan je mobieltje koppelen en klaar. e=En je zit niet vast aan een internet verbinding. want als je ergens in een zaal komt waar hebben ze nu een adsl verbinding dat werkt ook niet. Sms-studio echt een aanrader

Groetjes

Comment

• mower
              • Dec 2005
              • 4

Ik heb zelf ook eens zoiets in elkaar gestoken.

Een datakabel, eenvoudige nokia (of andere) telefoon, het freeware programma gammu en wat programmeergepruts... En ge moet geen sms studio kopen :-)

Hoeveel kost die smsstudio trouwens ongeveer ?

ps: http://freshmeat.net/projects/gammu/

Comment

• jorritje
                • Sep 2003
                • 143

Vind het perfesct werken de goedkoopste versie kost 170 euro. maar werkt erg leuk. Stuurt sms terug naar de gene wie iets stuurt. Stemmingen houden, sms filteren, de ene scherm de berichten beheren, andere scherm fullscreen chat. met eigen gemaakte achter grond Zelf. nog veel meer maar dan moet je maar effe de demo downloaden dan zie je het wel.

Comment

• pascalwinters
                  • Jul 2005
                  • 43

citaat:Geplaatst door mower

Ik heb zelf ook eens zoiets in elkaar gestoken.

Een datakabel, eenvoudige nokia (of andere) telefoon, het freeware programma gammu en wat programmeergepruts... En ge moet geen sms studio kopen :-)

Hoeveel kost die smsstudio trouwens ongeveer ?

ps: http://freshmeat.net/projects/gammu/
                  Hallo mower,
                  Ik ben ook geinteresseerd in een SMS programma, maar ik moet volgens jou geen SMS studio gaan gebruiken. Zou je mij jou software willen sturen? Dan kan ik dat eens bekijken.

Bij voorbaat dank.

Comment

• mower
                    • Dec 2005
                    • 4

Mensen die interesse hebben voor de software mogen me steeds mailen ( wouter@shaketillyabreak.be )

Let wel: er is geen support voorzien. Enkel als je een lokale apache webserver met php5 en mysql kunt opzetten schat ik je kansen hoog in dat je het aan de praat kan krijgen. Bovendien is er nog wat kennis nodig van flash actionscript om de viewer wat te customizeren.

Comment

• cowbeast
                      • Jul 2004
                      • 109

Pff, is er geen manier dit systeem "gratis" kan bekomen... Inversteren in het kabeltje en eventueel de gsm en simkaart wil ik zeker wel doen... Maar een software van 150 € om da nog eens op mijn pc te steken en dan pas te kunnen tonen... :s vind ik nogal kostelijk voor niet veel gebruik

Comment

• ralph
                        Banned
                        • Aug 2000
                        • 2649

@cowbeast: waarom niet het luttele bedrag van 150 Euro ( aftrekbaar nota bene!) investeren in een nette applicatie, ik vind het aanschafbedrag een lachertje!
                        ...zeker als je de software voor professionele sms applicaties ernaast legt

Comment

• Mark-LED
                          • May 2004
                          • 822

Voor 150,- heb je 1 van de goedkoopste legale software pakketten, dit geld verdien je met een beetje aantal boekingen zo terug.

Comment

• jorritje
                            • Sep 2003
                            • 143

Nouw als ik heb dat programma en het kost 170 euro. Maar wat is nouw 170 euro bij een drive in show. Ik ga het vrijdag voor het eerst gebruiken ik zal laten weten of het wat was.

Groetjes

Comment

• jorritje
                              • Sep 2003
                              • 143

Gisteren voor het eerst geprobeerd met sms studio. Ging perfect hieronder wat foto's maar zeker een aanrader. Had 80 smsjes gehad was redelijk voor het publiek wat er was.

Comment

• Freek Fokker
                                • Aug 2003
                                • 495

Waarom zouden mensen gaan smsen zodat hun bericht op een scherm verschijnt in de zaal waar ze zelf ook staan?
                                SR20DET

Comment

Working...