SMS-party

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Mark-LED
    • May 2004
    • 822

SMS-party

Ik heb de zoekfunctie gebruikt en half gevonden wat ik zocht, daarom een nieuw topic in dit gedeelte, omdat ik een sms-party wil organiseren tijdens een sylvester-party aan het eind v/h jaar. Omdat het meer richting projectie gaat, plaats ik hem in dit forum. Mocht ie niet goed staan dan hoor ik het wel.

Goed, ik wil een sms-party houden, maar ik weet nog totaal niet hoe en wat. Wat heb ik ervoor nodig, wat kost het ongeveer (huur & koop), is het het waard, hoe bevalt het anderen, etc.

Wat heb ik beschikbaar? Beamer, laptop en wit scherm.

Kortom, ik weet echt niet hoe en wat, vandaar zo weinig info.
  • Banned
    Banned
    • Dec 2003
    • 951

je kan ook een laser huren voor een sms party

Comment

• Mark-LED
      • May 2004
      • 822

Is dat geschikt voor een zaal waar 500 man in past? Ik neem 500 man maar als richtlijn.

Comment

• Banned
        Banned
        • Dec 2003
        • 951

als de laser sterk genoeg is wel maar meestal heb je bedrijven van laserverhuur die op maat kunnen verhuren

Comment

• Mark-LED
          • May 2004
          • 822

Laser hou ik in het achterhoofd, laten we eerst maar eens uitgaan van de op locatie aanwezige beamer + scherm.

Comment

• stefb
            • Nov 2005
            • 3

Wat bedoel je met SMS-party?
            dat er een soort chatbox op het scherm komt waar gasten op kunnen chatten via sms?
            of moet ik er wat anders onder verstaan?

Gr.
            Stef

Comment

• jurjen_barel
              • Jun 2003
              • 3150

Ik denk dat hij idd sms'jes die bezoekers kunnen sturen wil projecteren op een scherm met behulp van een beamer. Dan zal er nog een computer of iets dergelijks tussen moeten met speciale software en een telefoonlijn om de berichten binnen te halen en achter elkaar zetten voor de video-out.

Dan wil Mark dus weten wat ie moet huren en wat het kost?

Comment

• Victor
                • Aug 2000
                • 54

Ik heb hiervoor het Mercury Messenger pakket aangeschaft. Dit bestaat uit een GSM-modem (die met een seriële kabel op de pc wordt aangesloten) en software die de teksten via laser, beamer en/of led-wall kan weergeven. Ik gebruik daarvan de laser en beamer optie.

De software vangt sms-jes automatisch op, kan ze filteren op ongewenste woorden en weergeven met of zonder voorafgaande handmatige controle. Je kan ook nummers tijdelijk of definitief blokkeren.

Gebruikers kunnen met een sms-commando ook hun naam aan het systeem doorgeven, zodat er komt te staat "Wouter: hallo mensen gezellig hier" in plaats van "0650266541: hallo mensen gezellig hier".
                Groeten,
                Victor Noordland

Comment

• FiëstaLj
                  • Oct 2000
                  • 2068

citaat:Geplaatst door Victor

Ik heb hiervoor het Mercury Messenger pakket aangeschaft. Dit bestaat uit een GSM-modem (die met een seriële kabel op de pc wordt aangesloten) en software die de teksten via laser, beamer en/of led-wall kan weergeven. Ik gebruik daarvan de laser en beamer optie.

De software vangt sms-jes automatisch op, kan ze filteren op ongewenste woorden en weergeven met of zonder voorafgaande handmatige controle. Je kan ook nummers tijdelijk of definitief blokkeren.

Gebruikers kunnen met een sms-commando ook hun naam aan het systeem doorgeven, zodat er komt te staat "Wouter: hallo mensen gezellig hier" in plaats van "0650266541: hallo mensen gezellig hier".
                  Kan je es wat meer vertellen over dit pakket ? zoals kosten en wie het kan leveren ?
                  Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!

Comment

• Mark-LED
                    • May 2004
                    • 822

En of het te huur is, en zo ja waar? Desnoods alternatieven.

Ik bedoel idd sms-jes die bezoekers sturen naar iets wat het oppikt (een modem, een ontvanger, weet ik veel hoe dat ding heet), en dat dit dan geprojecteerd wordt op een scherm dmv een beamer.

Comment

• DJMysterie
                      • Dec 2004
                      • 80

Op dit moment hebben we net een SMS-uitbreidingspakket aan onze show toegevoegd. Daarin hebben we twee opties:

[u]Optie 1</u>
                      Je maakt een account aan bij GVNet (www.gvnet.nl), je krijgt van GVNet een php-script die je in een webpagina monteert. Lay-Out aanpassen aan je eigen wensen en op full-screen projecteren via je beamer. De bezoekers sms-en naar een 06-nummer, GVNet ontvangt dit, stuurt deze door naar jouw board en je ziet ze op je scherm.
                      Heel simpel dus. Enige voorwaarde is wel dat je een internetaansluiting ter plaatste moet hebben en natuurlijk dat je een auto-refresher in je site zet.
                      Zo ziet ons board eruit: www.2foru.nl/sms (voor het mooiste effect ff F11 drukken.)

[u]Optie 2</u>
                      Is de software van SMS-Studio. Je moet daarvoor een datakabel die met jouw telefoon compatibel is kopen. De telefoon sluit je aan op je pc en wordt als het ware je modem. Je ontvangt je sms-jes op je mobiel, worden direct verstuurd naar je pc en het programma verwerkt ze. Je kunt zelf aangeven wat dit programma met deze sms-jes doet. Voorbeelden zijn chat, poll, quiz enz.
                      Dit programma kost echter wel €150,- (http://www.codesegment.com/products.htm)

Dit is wat ik van SMS-Party's weet. Voor meer info: www.sms-feest.nl
                      Let the beat control your body

Comment

• jorritje
                        • Sep 2003
                        • 143

Je kunt een demo laden van dat sms studio een makkelijk en goed programma denk dat ik het ga aan schaffen. want 150 euro is niet duur met zoveel functies. ik zit nu een beetje met de demo te spelen

Groetjes

Comment

• Mark-LED
                          • May 2004
                          • 822

Optie 1 heeft mail van mij, testpagina van hun werkt niet echt, mijn sms wordt niet weergegeven en de sms van Jurjen heb ik tot op heden ook nog niet gezien.

Optie 2 ga ik naar kijken mocht optie 1 niks worden, want als blijkt dat je krijgt waar je voor betaalt, is optie 1 dus geen goed idee, en mag het in dat geval best geld kosten.

Comment

• jorritje
                            • Sep 2003
                            • 143

optie 2 werkt echt mooi ga het morgen bestellen hahahaha is leuk ook voor verzoekjes of je kunt een stemming houden in een zaal over een nummer is toch leuk

Comment

• Mark-LED
                              • May 2004
                              • 822

Optie 1 heeft al mail terug gegeven, testpagina werkt nu ook zoals het hoort. Toch maar even kijken hoe dat uit gaat pakken.

Comment

Working...