SMS-party

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • erwinlohuis
    • Apr 2009
    • 8

Misschien is dit topic al een beetje oud,

Maar wij houden elk jaar een examenfeest, nu wil ik ook graag op 6 tft schermen smsjes laten zien.

Nadat ik de zoekfunctie had gebruikt kwam ik in dit topic terecht. Nu vind ik het jammer om de software te kopen/huren voor 1 avond in het jaar.

Nu kwam ik op deze site Übersicht | beamer-tool de juiste software tegen.
    De interface is mij geheel duidelijk, alleen ik krijg hem niet aan het werk met mijn w810i, ik heb de ontwikkelaar van het programma al geemaild maar deze reageerd tot dusver nog niet.

Nu hoop ik dat hier iemand hem aan het werk kan krijgen, misschien iemand die vloeiend duits spreekt, of een gratis alternatief kan aanbieden.

De hoofd voorwaarde is wel dat het zonder internet moet I.V.M. geen internet op locatie.
    Last edited by erwinlohuis; 07-06-09, 23:26.

Comment

• renevanh
      • Oct 2004
      • 2371

Er zijn bedrijven die dergelijke setjes ook in de verhuur hebben.

Mocht het nodig zijn dan kan ik wel achter een naam komen.
      Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• erwinlohuis
        • Apr 2009
        • 8

Ja weet ik Rene, maar toch bedankt,

Het mooist zou zijn om dit in eigen beheer te nemen, zodat er kosten bespaard blijven en het me leuk lijkt om te proberen.

Het project is eigenlijk om 6 beeldschermen in onze tent te hangen.
        aan beide kanten 2 en 2 bij de draaitafel.
        Het programma beamer tool heeft ook de optie om de sms wall functie te combineren met een slideshow van foto's.

Dit is natuurlijk leuk om de zogenaamde net gemaakte party pics te vertonen I.C.M. de sms wall.

Maar misschien heeft iemand hier ervaring met sms studio en sony ericsson.
        Wat moet ik kiezen bestandsoverdracht, of telefoon en hoe zet ik de usb verbinding in sms studio op. Zodat ik kan kijken of dit ook in de beamer tool werkt

Originally posted by renevanh
        Er zijn bedrijven die dergelijke setjes ook in de verhuur hebben.

Mocht het nodig zijn dan kan ik wel achter een naam komen.

Comment

• erwinlohuis
          • Apr 2009
          • 8

Ik heb nu het programma aan het lopen gekregen met mijn sony ericsson w810I.

Het werkt als volgt, je installeert de sony ericsson drivers.
          Je sluit de telefoon aan en kiest op de telefoon, telefoon modus.
          Hierna ga ja na apparaatbeheer en kijk je ander het tabbladje compoorten.
          Hier kijk je welke compoort je computer heeft aan gewezen aan de telefoon.
          Bij mij was dit poort 7.
          Hierna stel je bij het configuratie bestandje in dat de telefoon op poort 7 zit.

Als het goed is werkt het nu vlekkeloos.

Toch wil ik hiermee nog proberen hoe we een beeldscherm vullend textje krijgen met een mooie layout. Als er meer mensen werken met dit programma zou ik graag met ze in contact komen.

Groeten Erwin

Comment

• lexi81
            • Aug 2009
            • 1

Nokia 3110C via USB

Wij hebben laatst dit programma aangeschaft voor een sms-party. Helaas had de opdrachtgever dit pas op het allerlaatste moment gevraagd en hadden we weinig tijd om de werking van het pakket te doorgronden. De door ons gebruikte nokia telefoon 3110C kregen wij nog wel gekoppeld via usb, maar sms ophalen uit het de telefoon was er niet bij. Dus hebben we een hele avond zitten typen.....
            De enige manier om de telefoon gekoppeld te krijgen was via de custom instelling, maar we hadden geen custom instellingen om in te voeren. Een mail naar de makers van het programma heeft nog geen antwoord opgeleverd. Heeft er hier iemand ervaring mee?
            Last edited by lexi81; 07-08-09, 12:44.
            Image Productions - theater - evenementen - drive-in shows - zakelijke producties

Comment

• zrero
              • Oct 2009
              • 1

Misschien een beetje laat, maar ik zie net dat jullie allemaal problemen hebben met het makkelijk verkrijgen van een sms scherm (sms-party). Nu kan je op de site Easy SMS Screen | Gratis sms scherm voor evenementen en horeca zeer gemakkelijk een eigen sms scherm aanmaken en dit is nog volledig gratis ook!

Hier heb je geen telefoon voor nodig, alleen een computer met internet verbinding en een beamer (of gewoon je monitor). Als je wilt kun je er zelfs nog aan verdienen ook!

Comment

• rick1993
                • Nov 2007
                • 209

Dit lijkt mij wel een leuk iets om gewoon een beetje mee te expirimenteren, maar is het ook mogelijk een lichtkrant aan te sluiten op de computer (met sms-studio), zo ja, welke?

(bijv. deze? http://www.vergelijk.be/beeld_geluid...515eb7035c942d, interfaces: RS232, RS485, Ethernet TCP/IP

Gr. Rick
                Last edited by rick1993; 09-11-09, 15:20.
                licht dat licht mij wel

Comment

• Ambtenaar
                  • Jun 2010
                  • 1

Heb laatst een tentfeest via Easy SMS Screen | Gratis een ''Easy SMS Screen'' bij evenementen en horeca gedaan. Met de organisatie overlegd en ze vonden het een leuk idee. Je kan er ook aan verdienen en het kost niks.

lay-out zag er ook goed uit, was gemaakt door Easy SMS Screen zelf, deden ze gratis. ze boden ook aan om een demonstratie te geven, dus vind dit wel de betere die ik meegemaakt heb.

Comment

• Back on Track
                    • Jun 2009
                    • 227

net ook Easyscreen aangemaakt en getest...

werkt stiekem toch wel heel leuk!
                    BACK ON TRACK DJ

Comment

• vjr
                      • Jul 2010
                      • 1

Sms

weet iemand ook een programmaatje waar mee je het zelfde kan doen zo als bij TMF op tv. Het idee is om tijdens een vj show in een discotheek een balk onderin het scherm te hebben waar dan 1 voor 1 een bericht op komt.

Comment

• nosilence
                        • Jan 2010
                        • 2

Hallo,

Kan iemand mij vertellen of SMS Studio ook te besturen is met een MacBook?

Alvast bedankt voor jullie reactie.

P.S. Het nadeel van easy sms is dat er 40 cent betaald moet worden, en de mensen die smsen krijgen een sms retour waarin easy sms vermeld staat... niet heel professioneel.

Groeten,
                        Feiko

Comment

Working...