Fog Projection screen
Collapse
X
-
Ik heb dit al in februari gezien op de CeBIT.
Ziet er zeker mooi uit, en werkt goed, inderdaad wind is het grootste probleem.Comment
-
Wat is dit megavet zeg.... Zie dat het inmiddels een US patent heeft, heb het idee dat het on combinatie met rookijs werkt, het heeft in ieder geval een waterreservoir of permanente aansluiting nodig.
Ook raden ze een beamer aan met minimaal 3000 ansilumen, dat is nogal wat ...
Zijn er al verkoop punten in nederland ?
Vind de muziek bij het filmpje best ok, die dame mag er zeker wezen :P
Zou die er ook bij komen als je zo'n scherm kooptcheers,
DeeJ
zohee pappie, die tafel van die meneer is echt wel grootComment
-
Originally posted by SpaceyDeeJOok raden ze een beamer aan met minimaal 3000 ansilumen, dat is nogal wat
beamers zijn pas goed qua lichtopbrengst vanaf 5K. daaronder is het allemaal maar wat te ligtjes"Neen, een Camera rail is geen truss" ® HanComment
-
weet iemand of dit fogscreen mischien op de theater-vakbeurs staat?
ik hoop het wel lijkt me heel interesant!Met vriendelijke groet,
Frans JansenComment
-
Originally posted by voederbietelweet iemand of dit fogscreen mischien op de theater-vakbeurs staat?
ik hoop het wel lijkt me heel interesant!Comment
-
Dus je moet hier een beamer opzetten en je hebt beeld?
Wat doet die gast dan? hij tekent? dat is toch techniek appart, of zit dat ingebouwd in dat fogscreen?Comment
-
Heb me er lang moeten over denken waar ik dit al toegepast heb gezien, maar ben er uiteindelijk achter gekomen...
Pink floyd heeft dit reeds gebruikt gehad...If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!Comment
-
Comment