Projectie in fuifzaal

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Stijn Vanstiphout
    • Oct 2000
    • 1160

    #31
    dus het is niet mogelijk om dit te doen dmv een g-haak te bevestigen aan de onderkant?
    Mmh, een projector is geen par
    liefst dus niet op die manier
    die inwendige schroefdraad is trouwens bedoelt voor daarvoor bestemde plafondbeugels, en er moeten altijd minstens 3 van deze gaten worden gebruikt.

    Het makkelijkst is dus gewoon een beugel. Ik zal eens kijken of ik er een fotootje van vind (is niet voor vandaag).

    mvg,
    Stijn Vanstiphout,
    LVL Multimedia
    Belgiƫ

    Multi camera productions | Large screen systems | Video walls | Plasma displays

    Comment

    • driesmees
      • Apr 2003
      • 1076

      #32
      en een ijzerplaatje, met daarin 3 gaatjes op de goede plaatsen, en daaraan een stevig haakje? Met een goede kollomboor moet dat toch te doen zijn?

      Tijd zal weeral de beperkende factor zijn, ik moet het allemaal tegen 18/02 hebben, en heb de projector maar 1 dag op voorhand...
      [CENTER] [/CENTER]

      Comment

      • laserguy
        • Jun 2003
        • 2755

        #33
        Maar de plaatsten van die gaten kun je SOMS vinden in de handleiding (dus je kunt vooraf boren) en ook de maximale diepte van de voorziene gaten (zodat je niet DOOR de projector draait) en de juiste diameter (M4?) zodat je gelijk ook al de juiste schroeven kunt halen! Als dat niet in de handleiding staat zoek je maar op de beugel die volgens de fabrikant past en kijk je alvast welke schroeven ZIJ erbij leveren dan kun je die al kopen en moet je enkel nog drie gaatjes boren.
        Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

        Comment

        • driesmees
          • Apr 2003
          • 1076

          #34
          De manual zegt enkel dat je het ding kan ophangen, maar niet hoe...
          Ik heb gemaild met de support service van NEC, en die konden me enkel vertellen dat ik m'n dealer moest contacteren voor dit soort dingen.
          Ben of ken jij soms zo'nn dealer Guy? Of Stijn?
          Ik denk dat ik gewoon zelf een bakje zal maken waar de projector in past, en er dan 2 G-Haken aan hang. Dit kan ik tenminste thuis voorbereiden...
          [CENTER] [/CENTER]

          Comment

          • laserguy
            • Jun 2003
            • 2755

            #35
            Wel Dries, qua rigging zitten 2 G-haken zeker snor, veiligheidsfactor inclusief!
            Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

            Comment

            Working...