Logo op dvdplayer

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • John Smits
    • Nov 2001
    • 111

    Logo op dvdplayer

    Voor presentaties, gebruik ik vaak mijn zelf meegebrachte dvdplayers. Meestal staat er bij afwezigheid van een DVD een logo op het scherm van de fabrikant. Je kunt dat vaak niet uitzetten.
    Mijn vraag, zijn er DVDspelers waar je je eigen logo in kunt zetten vanuit de pc oid?

    mvg john Smits
    Last edited by John Smits; 25-12-06, 13:14.
    Overigens ben ik van mening dat 100volt ook goed kan klinken
  • jorritje
    • Sep 2003
    • 143

    #2
    Ik denk dat dat er niet is hoor. Maar meestal doen zij bij dat soort dingen een video mixer er tussen. En dan kun je zodra de dvd is afglopen zet je hem op naar bijvoorbeeld naar je pc die dan wel een logo opzit ofzo.

    Comment

    • jurjen_barel
      • Jun 2003
      • 3150

      #3
      Zolang je maar wilt betalen, is het goed mogelijk bij de fabrikant je eigen logo erachter te laten zetten. Het zal alleen niet goedkoop zijn, gok ik.

      Comment

      • AH
        • Apr 2004
        • 248

        #4
        Gewoon een extra dvd speler met daarin een dvd met je logo, schakelaartje tussen het video signaal en klaar is klara.
        Anne Homan

        Comment

        • mac tecson
          • Feb 2006
          • 348

          #5
          misschien een idee om een laptop te gebruiken. Heb je veel meer mogelijkheden. Dan maak je bijv. een powerpointpresentatie en tussen de filmpjes zet je een plaatje.

          Comment

          • Dave
            • Jan 2001
            • 757

            #6
            Een aantal JVC spelers kun je voorzien van je eigen achtergrond. CD erin met jpg'tjes, de juiste uitkiezen en klaar.
            U x I = Boem.

            Comment

            • G.P.Fransen
              • Nov 2001
              • 191

              #7
              Ook Pioneer biedt deze mogelijkheid bij de professionele dvd spelers.

              Comment

              • Tristan
                • Oct 2004
                • 121

                #8
                Originally posted by john smits
                Voor presentaties, gebruik ik vaak mijn zelf meegebrachte dvdplayers. Meestal staat er bij afwezigheid van een DVD een logo op het scherm van de fabrikant. Je kunt dat vaak niet uitzetten.
                Mijn vraag, zijn er DVDspelers waar je je eigen logo in kunt zetten vanuit de pc oid?

                mvg H. Roovers
                Neem gewoon een pro dvd player een PIONEER DV73000, het is wel een inverstereing vergeleken tot een app. van de kruidvat. Maar als je het vaak gebruikt dan is het wel waard.

                Blijft het te duur je kan ook huren bij een av bedrijf bv.
                tja....Lekker simpel, Lekker degelijk ofwel gewoon zoals het hoort

                Comment

                Working...