MediaSpinners

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BlueConfig
    • Aug 2005
    • 138

MediaSpinners

Sinds februari heeft Robe Mediaspinners. Zijn er al mensen die met dit of gelijkaardige producten gewerkt hebben. Zijn er nog andere firma's die dergelijke toestellen fabriceren?

Zijn die toestellen al te huur in Belgie?
    Greets,
    BLue CoNFiG
  • driesmees
    • Apr 2003
    • 1076

Als ik het zo lees, heeft dit toestel enkel pan instelling en geen tilt. Lees ik ergens over, of is dit zo?
    Indien het toestel geen tilt bewegingen kan maken dan vind ik het niet zo'n super apparaat. Indien wel, dan is het wel wat anders.
    Ik meen toch al een aantal keer gezien te hebben dat men moving data projectors had. Echt vernieuwend is het dus ook niet denk ik.
    [CENTER] [/CENTER]

Comment

• axs
      Moderator
      • Jun 2002
      • 2687

Originally posted by driesmees
      Als ik het zo lees, heeft dit toestel enkel pan instelling en geen tilt. Lees ik ergens over, of is dit zo?
      Indien het toestel geen tilt bewegingen kan maken dan vind ik het niet zo'n super apparaat. Indien wel, dan is het wel wat anders.
      Ik meen toch al een aantal keer gezien te hebben dat men moving data projectors had. Echt vernieuwend is het dus ook niet denk ik.
      Eens goed lezen waarvoor dit gemaakt is... dan opnieuw reageren...
      If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• R. den Ridder
        • Sep 2000
        • 1500

vroeger...in de jaren '80 bouwden de italianen exotische zaken..maar tegenwoordig doen de tschjechen het...volgens mij is dit gewoon een heeeeeele dure dmx-aanstuurbare spiegelbolmotor?

uitgezonderd de de mediauitvoering..soort luxe versie van de borden die je vaak voor friettenten in de wind ziet draaien; "Hier" en dan op de achterkant "verse friet"

american dj levert zo'n dmx aanstuurbare spiegelbolmotor, tot 10 kg..zal aannemelijk goedkoper zijn..

Comment

• BlueConfig
          • Aug 2005
          • 138

Tow Stagespinners als spiegelbol motor?

Ik dacht dat die spinners ontworpen waren om reklame panelen te bewegen, lichte decorstukken, plasma en andere visuele stuff te bewegen (pan bewegingen. Dus ze hebben zeker geen nood aan tiltbewegingen!
          Greets,
          BLue CoNFiG

Comment

• MJ
            • Mar 2004
            • 140

je kan een mobile maken van mediaspinners
            dus eentje met daaraan een buisje waar er weer twee hangen met elk ook een korter buisje waar er ook weer twee aan hangen etc etc

en op het eind hang je overal spiegelbolletjes en/of plasma schermen ofzo
            wellicht zijn videocameras ook leuk om aan te hangen moetje wel iets verzinnen om de video weer terug te kunnen geven

Comment

• Jasper-Lichtbron
              • Jun 2001
              • 2155

Originally posted by R. den Ridder
              vroeger...in de jaren '80 bouwden de italianen exotische zaken..maar tegenwoordig doen de tschjechen het...volgens mij is dit gewoon een heeeeeele dure dmx-aanstuurbare spiegelbolmotor?

uitgezonderd de de mediauitvoering..soort luxe versie van de borden die je vaak voor friettenten in de wind ziet draaien; "Hier" en dan op de achterkant "verse friet"

american dj levert zo'n dmx aanstuurbare spiegelbolmotor, tot 10 kg..zal aannemelijk goedkoper zijn..
              Maar jou aanstuurbare spiegelbol motor heeft geen positie, die kun je hooguit hard of zacht laten draaien. Dat is toch lastig programmeren als je een videodoekje 90 graden wilt laten draaien (om wat voor rede dan ook).

Ik denk dat zulke speeltjes in samenwerking met DL1/2 best wel dynamische showtjes kunnen opleveren! En leuke speeltjes zijn nu eenmaal duur, dat blijft een gegeven feit.

Comment

• Upgrading your system
                • May 2003
                • 1684

ik zie er vooral functie in bij het laten draaien van podium schermen, bv het laten openen van een doorgaan of zoiets, daar is het wel mooi voor, maar ik geloof niet dat ik er gelijk maar 4 bestel.
                Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• BlaCK ErrOR
                  • Jan 2006
                  • 32

ik denk toch dat je een plasma scherm hiermeer een meerwaarde kunt geven !
                  Het is bvb mogelijk om die in de zaal te plaatsen en die te doen draaien zodat iedereen ze kan zien .
                  Resurrection-CREW

Comment

• dr. dre
                    • Nov 2005
                    • 49

tja, ik ben nieuw he, vorige post ging fout.
                    Nu gaat ie goed.

Heb een aantal weken geleden een feestje gehad met Mediaspinners
                    Hierbij de foto's, ik heb geen verstand van video e.d. ben meer van het licht maar ik moet zeggen: leuk speelgoed wat zeker een meer waarde aan een feest, presentatie o.i.d. kan geven.

Goed deze opstelling is misschien iet wat simpel maar was voor ons zeer voldoende en gaf zeker een leuk effect !!

Comment

• stekelvarke
                      • Dec 2004
                      • 1062

En wat is de prijs van zo'n beestje?
                      Geeft toch wel een leuk effect bv aan de ene kant je plasmascherm en aan de achterkant van het scherm DWE's (k weet het, het) idee is gepikt).
                      Tot als iedereen ze heeft dan is de fun er weer af net zoals met die LED tubes maar dat neemt niet weg dat het wel leuke dingen zijn.
                      exit night into LIGHT

Comment

• marciano
                        • Feb 2006
                        • 164

Originally posted by stekelvarke
                        En wat is de prijs van zo'n beestje?
                        .
                        bij barndoor heeft hij een list price van 938,- euro de mediaspinner 10
                        en de media spinner 50 vanaf 1480,-

of kijk zelf even http://www.barndoor.nl/prijzen/robe.pdf

Comment

Working...