Projectiedoek schoonmaken

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • s142918
    • Apr 2006
    • 111

Projectiedoek schoonmaken

Wat zijn goede manieren om een opzicht projectiedoek te reinigen zonder dat de projectie eigenschappen verloren gaan? Met gewoon water afdoen is niet afdoende, hardnekkige nicotine of iets in die richting denk ik. Om nu meteen met bijtende schoonmaak middelen aan de slag te gaan leek me ook niet zo'n tof plan i.v.m. de structuur/lagen van zo'n doek. Doek is 2e hands (leve hare majesteit) dus ik heb geen begeleidend schrijven om 't in op te zoeken.
  • Tristan
    • Oct 2004
    • 121

Originally posted by s142918
    Wat zijn goede manieren om een opzicht projectiedoek te reinigen zonder dat de projectie eigenschappen verloren gaan? Met gewoon water afdoen is niet afdoende, hardnekkige nicotine of iets in die richting denk ik. Om nu meteen met bijtende schoonmaak middelen aan de slag te gaan leek me ook niet zo'n tof plan i.v.m. de structuur/lagen van zo'n doek. Doek is 2e hands (leve hare majesteit) dus ik heb geen begeleidend schrijven om 't in op te zoeken.
    projectie doek is heel erg gevoelig vooral als de een kwaliteits doek hebt bijvoorbeeld een Stumpfl. Je kun een beetje alles reiniger gebruiken, probeer wel eentje te gebruiken die geen citroen is, anders krijg je echt gele vlekken op je doek, en bij een 450x600 is dat dus heel heel heel erg kostbaar. Verder kan zo`n doek echt heel weinig hebben, dus pas op met wat je doet.
    tja....Lekker simpel, Lekker degelijk ofwel gewoon zoals het hoort

Comment

Working...