VJ'ing en fuiven

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BlaCK ErrOR
    • Jan 2006
    • 32

VJ'ing en fuiven

Hello,

Op 3 november moet ik mijn eerste grote vj-show doen op een fuif voor 2500-3000man.
    Mijn budjet is lijk van ongeveer 1000€ exclu btw ! wat zouden jullie allemaal gebruiken van materiaal (cam's, plasma's, ... ) ?
    Fuif gaat door in Kortrijk, België (om wat de vervoerkosten te beperken!)
    Resurrection-CREW
  • jeroen17
    • Mar 2006
    • 10

heey,

Wat moet er voor die 1000 euro allemaal komen?
    Moet je alles regelen de hele PA de lichtshow en het videogedeelte of alleen het VJ gedeelte?

Comment

• showband
      • May 2001
      • 4524

Ik zou gewoon de spullen laten komen die je in je aanbieding hebt gebutgetteert.

Die duizend euro zal toch ergens op gebaseert zijn geweest?

Of was het "doe maar 1000 euri dan verzin ik de rest later wel?" (in dat geval zet je een televisie met dvdspeler ingebouwd neer er gaat ervandoor met 900 euro. "je bestelde video toch?" )
      Last edited by showband; 19-07-06, 17:21.
      lekker belangrijk!

Comment

• BlaCK ErrOR
        • Jan 2006
        • 32

nope, 't is gewoon vj'ing gedeelte ( video )
        die 1000€ is ongeveer het dubbel van budjet van verleden jaar !
        Ik had lijk gedacht aan 3 plasma's ( links, recht en midden )
        Resurrection-CREW

Comment

• jurjen_barel
          • Jun 2003
          • 3150

3 plasma's zijn leuk, maar voor 3000 man? Kijk of je spectaculair iets kan beamen, als je goedkoop projectoren kan verhuren of ergens anders inhuren.

Bedenk iets geks/creatiefs, laat de klant wat voor waar hij krijgt voor z'n geld en waarom je ook volgend jaar weer geboekt moet worden met misschien zelfs weer méér budget voor meer van die "gave" creaties!

Uiteraard zijn er veel proefopstellingen te bedenken, maar jij kent de lokatie en de eisen waarschijnlijk veel beter. Bedenk eerst zelf iets? Ik denk dat je het met de 3 plasma's alleen niet haalt (tenzij ze per stuk een beeld hebben van 4,5 bij 8 meter).

Comment

• BlaCK ErrOR
            • Jan 2006
            • 32

Eerst verduidelijken dat het mijn eigen fuif is waar ik vj en dat er al een heel wat belichting hangt.
            Da's juist het probleem, er wordt niet echt veel vj-materiaal gebruikt op fuiven, behalve dan mss een projector met een dvd die in een lus draait ( waar vrouwen zitten te springen met blote t****)

met 1000€ kunt je niet echt veel materiaal hangen é, vooral als je al een mixer enzo moet huren, wat het volk allemaal niet kan zien !
            Resurrection-CREW

Comment

• moderator
              Moderator
              • Apr 2001
              • 5950

Wil graag even de rollen omdraaien: wat heb jij nodig om je vj-ding te doen?

Laat de deelnemers hier dan maar op schieten, heb je meer aan dan deze erg algemene vraag zonder kop of staart...
              Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• BlaCK ErrOR
                • Jan 2006
                • 32

[LIST][*][LEFT]Panasonic WJ-MX50 dig. beeldmixer of Edirol V4 mixer[/LEFT][*][LEFT]monitors voor verschillende ingangen en uitgangen[/LEFT][*][LEFT]3 spycam's ( beeld draaitafels en mixer)[/LEFT][*][LEFT]bewergende en vaste cam zaal[/LEFT][*][LEFT]Dvd speler voor het spelen van de intro's[/LEFT][*][LEFT]6 neovo tft (prijzenlijst en sponsoring bar )[/LEFT][/LIST][LEFT]Dat is het ingeveer denk ik. Zo te zien zal ik waarschijnlijk al een matrix nodig hebben omdat ik maar 4 ingangen heb op de video mixer !

Da's dus wat het ongeveer moet zijn voor het gedeelte dat de mensen niet zien ... en daarbij moet er dan plasma's ofzo bijkomen

Denken jullie dat 3 plasma's niet mooi zal uitkomen [/LEFT]
                Resurrection-CREW

Comment

• Nit-Wit
                  • Feb 2005
                  • 250

misschien 3 stuks 61" plasma's...
                  Last edited by Nit-Wit; 20-07-06, 22:15.
                  "Neen, een Camera rail is geen truss" ® Han

Comment

• BlaCK ErrOR
                    • Jan 2006
                    • 32

Originally posted by Nit-Wit
                    misschien 3 stuks 62" plasma's...
                    Ben ik nog niet tegen gekomen voor het verhuren :s
                    Resurrection-CREW

Comment

• Nit-Wit
                      • Feb 2005
                      • 250

Originally posted by BlaCK ErrOR
                      Ben ik nog niet tegen gekomen voor het verhuren :s
                      was een typo... tis 61" en dan 65"

Comment

• BlaCK ErrOR
                        • Jan 2006
                        • 32

was een typo... tis 61" en dan 65"
                        ah! maar ik bedoel groter dan 50" vind je niet direct
                        Resurrection-CREW

Comment

• Nit-Wit
                          • Feb 2005
                          • 250

ik kan weer wel een naam van een bedrijf noemen die ze wel heeft, maar dan begint het wel erg op reclame te lijken....

maar goed, cryptisch dan maar: bedrijf heb ik al paar keer eerder genoemt, en deze kan trouwens ook alles leveren wat jij nog meer wilt...

Comment

• kokkie
                            • Nov 2003
                            • 1166

ik kan weer wel een naam van een bedrijf noemen die ze wel heeft, maar dan begint het wel erg op reclame te lijken....
                            Maar er was ook nog iets met een budget en kom je voor een 42" plasma niet al rond de 150 euro uit???
                            (ik doe niet zoveel met video, af en toe eens wat met Catalyst of Pandora's box, maar niets met schermen/projectie)
                            Klinkt best leuk, 1000,-- Euro budget, maar dat is echt zo op!
                            Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Comment

• FiëstaLj
                              • Oct 2000
                              • 2068

Voor de prijs van 3 plasma's huur je ook een projectiescherm met beamer.. lijkt me dat een betere optie...

Ik mis trouwens scanconverters in je lijstje, je gebruikt allemaal composiet bronnen, meeste tft schermen kunnen alleen met data overweg...
                              Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!

Comment

Working...