VJ'ing en fuiven

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BlaCK ErrOR
    • Jan 2006
    • 32

    #16
    Originally posted by FiëstaLj
    Voor de prijs van 3 plasma's huur je ook een projectiescherm met beamer.. lijkt me dat een betere optie...

    Ik mis trouwens scanconverters in je lijstje, je gebruikt allemaal composiet bronnen, meeste tft schermen kunnen alleen met data overweg...
    maar een projectie is minder gemakkelijk te intergreeren !
    Podum wordt uit een stelling gebouwd ...

    En de tft schermen, deze worden aangestuurd door een pc ! Maar naar mijn weten hebben die neovo schermen een s-video ... zal morgen eens nakijken ( nu wat te laat )
    Last edited by BlaCK ErrOR; 21-07-06, 00:24.
    Resurrection-CREW

    Comment

    • FiëstaLj
      • Oct 2000
      • 2068

      #17
      Originally posted by BlaCK ErrOR
      maar een projectie is minder gemakkelijk te intergreeren !
      Podum wordt uit een stelling gebouwd ...
      True

      Maar 3000 man op 3 42" plasma's laten kijken is ook geen succes... Mijn mening tenminste..
      Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!

      Comment

      • BlaCK ErrOR
        • Jan 2006
        • 32

        #18
        Originally posted by FiëstaLj
        True

        Maar 3000 man op 3 42" plasma's laten kijken is ook geen succes... Mijn mening tenminste..
        allé ja, 't is een zaal voorzien voor 3200man, maar er is lijk maar een bepaald deel van de zaal die echt te podium kan zien. Ik zal eens wat foto's zoeken

        edit: http://www.blackerror.be/resurrectio...w/DSC03182.jpg
        Dit is dus het podium van verleden jaar
        Last edited by BlaCK ErrOR; 21-07-06, 18:21.
        Resurrection-CREW

        Comment

        • FiëstaLj
          • Oct 2000
          • 2068

          #19
          Originally posted by BlaCK ErrOR
          allé ja, 't is een zaal voorzien voor 3200man, maar er is lijk maar een bepaald deel van de zaal die echt te podium kan zien. Ik zal eens wat foto's zoeken

          edit: http://www.blackerror.be/resurrectio...w/DSC03182.jpg
          Dit is dus het podium van verleden jaar
          Tsja ik vind dit een fikse zaal, denk dat de eerste 5 rijen iets meekrijgen van je vj kunsten... rest van de mensen zal niet eens in de gaten hebben dat er iets van een vj was.


          Zet je een 2.25x3.00 schermpje met een 2500ansilumen projector ben je net zoveel kwijt, iedereen heeft gezien dat er video is. Lijkt mij een betere optie ?
          Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!

          Comment

          • maks
            • Oct 2004
            • 44

            #20
            tuurlijk moet je hier in deze zaal gaan voor projectie!!

            zet VOOR uw lichteffecten een groot niet doorschijnend scherm met een projector aan het dak.

            Perfect te doen volgens mij.

            Natuurlijk heeft het geen effect als alle lichten erop schijnen want dan zie je nog niets maar plaats/hang aan de zijkant 1/2 schermen en iedereen kan meegenieten.

            succes

            Comment

            • BlaCK ErrOR
              • Jan 2006
              • 32

              #21
              Originally posted by FiëstaLj
              Tsja ik vind dit een fikse zaal, denk dat de eerste 5 rijen iets meekrijgen van je vj kunsten... rest van de mensen zal niet eens in de gaten hebben dat er iets van een vj was.


              Zet je een 2.25x3.00 schermpje met een 2500ansilumen projector ben je net zoveel kwijt, iedereen heeft gezien dat er video is. Lijkt mij een betere optie ?
              ik ben niet echt voor een proejct Verleden jaar hadden we een doek van 3m*4m met een projector van 4200 lumen (barco) en dat paste er lijk volledig niet bij vond ik persoonlijk!
              Daarbij is er tamelijk veel licht vooraan voorzien waardoor ik vrees dat er niet veel zal van gezien worden
              daarbij komen er nog 2 lasers, boxen en 2 doeken van 2m*5m. Dus niet echt veel plaats voor een projectie denk ik
              Ik heb al eens een projector van 2000antilumen gebruikt op een fuif en ik moet zeggen dat er daar niet echt zoveel was van te zien :s ( was ook vooraan )
              Last edited by BlaCK ErrOR; 21-07-06, 19:21.
              Resurrection-CREW

              Comment

              • maks
                • Oct 2004
                • 44

                #22
                denk je dan dat je het wel zal zien op lcdtv's??

                Als daar die lichten inzitten zie je der ook geen snik meer van hoor!

                Je kan misschien beginnen denken aan een groot plasmascherm of direct een (binnen)ledscherm. Dat is nog zichtbaar bij die hoeveelheid licht. Maar een paar kleine LCD/plasmas niet hoor...

                Comment

                • BlaCK ErrOR
                  • Jan 2006
                  • 32

                  #23
                  Originally posted by maks
                  denk je dan dat je het wel zal zien op lcdtv's??

                  Als daar die lichten inzitten zie je der ook geen snik meer van hoor!

                  Je kan misschien beginnen denken aan een groot plasmascherm of direct een (binnen)ledscherm. Dat is nog zichtbaar bij die hoeveelheid licht. Maar een paar kleine LCD/plasmas niet hoor...
                  Ik heb al een vj'ing show gedaan met 2 plasma's van 42" (Pioneer PDP-42MX10 42 inch ) en er was daar ook veel licht voorzien vooraan, maar alles was perfect zichtbaar !
                  Resurrection-CREW

                  Comment

                  • FiëstaLj
                    • Oct 2000
                    • 2068

                    #24
                    Mensen wat is de beeldscherm diagonaal van een 42" plasma ? niet groot dus.... als je daar 6 meter vanaf staat kan je echt niet meer zien wat erop staat...

                    Pak je een (of meerdere) projectiedoeken. Dan is dit op grotere afstand beter zichtbaar.. Uiteraard heeft projectie meer last van de lichten. Maar je kan ook 3x4 projecteren met een 10.000 ansilumen projector... Moet jij es opletten hoeveel licht je dan overhoudt.

                    Dit is uiteraard duurder dan 3 plasma's... maar wel een betere oplossing.

                    Bel es met je av verhuurder en vraag naar hun mening... Die mensen moeten je wel kunnen vertellen hoeveel lichtopbrengst je nodig hebt in die zaal met een hoop licht.
                    Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!

                    Comment

                    Working...