VJ Programma's (Nederlands)

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • angelo19
    • Apr 2006
    • 10

    VJ Programma's (Nederlands)

    hallo, beste forumers

    ik zou eens willen onderhore of jullie geen nerderlandstalige vj programma's kennen. ben naar ééntje opzoek. hartelijk dank

    mgv angelo
  • FiëstaLj
    • Oct 2000
    • 2068

    #2
    Wat is er mis met alle engelse programma's ??
    Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!

    Comment

    • angelo19
      • Apr 2006
      • 10

      #3
      hey,

      neen niks hoor. maar khad eens gehoord dat er ook nederlandstalige software was op de markt. ik heb ideeën voor arkaos vj te kopen voor op fuifen. kwee niet of dat voldoende is ook?

      mgv angelo

      Comment

      • sfvb
        • May 2006
        • 86

        #4
        dat ligt eraan wat je precies wilt gaan doen op die fuifen, maar met Arkaos kan je zer coole dingen doen, en ik denk dat je er genoeg aan hebt.

        Comment

        • AJB
          • Jul 2003
          • 2289

          #5
          GrandMA Video... Wel even lichttafel leren dan
          If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
          ------------------------------------------------
          Arvid Buit
          Creative-Director / Artist-Manager

          Comment

          • angelo19
            • Apr 2006
            • 10

            #6
            hey,

            weet iemand soms of je met arkaos. foto's na elkaar kan laten zien.. zoder zelf te moeten programmeren op een toets en zelf te drukken.

            grtjes

            Comment

            • moderator
              Moderator
              • Apr 2001
              • 5950

              #7
              Voor dit soort vragen is de manual van Arkaos heel handig...
              Moderator J&H Licht en Geluid Forums

              Comment

              • angelo19
                • Apr 2006
                • 10

                #8
                hey,

                ja idd das mss waar. maar mijn engels is nu ook niet so top om de volledige manual te kunnen vertalen. ik ben eigenlijk op zoek naar een programma. waar ik foto's kan in zetten en die na bepaald aantal sec kan laten veranderen in een andere foto.. of overgaan in een foto en dan programmeren om even op de cam over te schakkelen. met arkaos kan je dat wel. maar weet niet of je daar met tijd kunt werken of moet je zelf telkens drukken heb dernet een demo van resolume gedownload maar idd ook wel het zelfde probleem niet? kan ieamdn mij helpen. dankje

                grtjes angelo

                Comment

                • Controller
                  • Apr 2002
                  • 745

                  #9
                  Originally posted by angelo19
                  hey,

                  ja idd das mss waar. maar mijn engels is nu ook niet so top om de volledige manual te kunnen vertalen. ik ben eigenlijk op zoek naar een programma. waar ik foto's kan in zetten en die na bepaald aantal sec kan laten veranderen in een andere foto.. of overgaan in een foto en dan programmeren om even op de cam over te schakkelen. met arkaos kan je dat wel. maar weet niet of je daar met tijd kunt werken of moet je zelf telkens drukken heb dernet een demo van resolume gedownload maar idd ook wel het zelfde probleem niet? kan ieamdn mij helpen. dankje

                  grtjes angelo
                  Kan je dat niet simpel met de Nederlandse PowerPoint doen ik bedoel daarmee kan je slide shows doen, en video slides toevoegen.

                  Je zou ook kunnen kijken naar Resolume.

                  Resolume VJ Software - Live Digital Motion Graphics

                  Ik weet niet of die Nederlands ingesteld kan worden, dan moet ik even op het systeem kijken, maar iedereen zelfs al kan je geen Engels kan je dit programma bedienen.
                  Last edited by Controller; 27-08-06, 12:30.

                  Comment

                  • angelo19
                    • Apr 2006
                    • 10

                    #10
                    hey,

                    ja ik heb idd dernet de demo gedownload van resolume en geprobeerd.
                    maar enkel de afbeelding invoegen is allemaal geen probleem hoor.
                    maar kan je enkel de afbeeldingen na elkaar tonen door zelf op de toets te drukken of kan het ook automatisch gaan. iemand ervaring?

                    dankje zéér
                    mgv angelo

                    Comment

                    • FiëstaLj
                      • Oct 2000
                      • 2068

                      #11
                      Dit kan ook automatisch, sleep meerdere afbeeldingen naar hetzelfde frame en laat dit automatisch afspelen.
                      Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!

                      Comment

                      • buck rogers
                        • Oct 2006
                        • 3

                        #12
                        Originally posted by angelo19
                        hey,

                        ja ik heb idd dernet de demo gedownload van resolume en geprobeerd.
                        maar enkel de afbeelding invoegen is allemaal geen probleem hoor.
                        maar kan je enkel de afbeeldingen na elkaar tonen door zelf op de toets te drukken of kan het ook automatisch gaan. iemand ervaring?

                        dankje zéér
                        mgv angelo
                        Wel even je best doen om de handleiding te lezen he? Gebruik choas-mode in resolume en je krijgt wat je wil.

                        Comment

                        Working...