hallo, iedereen
ik zou binnenkort graag beginnen met vj (proffesioneel toch) voor fuifen enkel. graag zou ik eens onderhoren wat jullie van materiaal aanraden (software-pc-mixers-screens (hoeveel)-beamers?-camera?) ik heb een set zien staan van numark. (onderaan meer) wat denken jullie over mijn start dat ik noig heb. mgv dirk
hartelijk dank
deze:
Met Numark’s fantastische nieuwe video-producten zijn de grenzen tussen beeld en geluid afspelen, mixen en
bewerken compleet verdwenen. Met de DVD 01 heeft u een cd/dvd-speler én mixer in één. De VM 03 sluit hier
op aan met 3 preview monitors voor beide players én het mixresultaat. Het geheel sluit u aan op beamer of TV.
Toevoeging van de AVM 01 mixer biedt mogelijkheden voor geavanceerde mixtechnieken en visuele effecten.
Numark DVD 01 - Dubbele DVD speler
Dubbele DVD / CD player
Play, pitch, loop en cue voor DVD's en CD's
Beatmatch voor video en audio
ingebouwde video switcher
externe video mixer is optioneel
volledig DVD menu control, standaard DVD features
eenvoudige navigatie
Numark VM 03 - 3 x 5” TFT Monitor
Drie 5” (127mm) TFT-LCD screens
Twee composiet video inputs met ingebouwde video switch per screen (max. 6 videobronnen)
Mogelijkheid tot doorlinken naar andere videoinput
Stelbare schermen voor optimaal beeld
19" rack monteerbaar
PAL en NTSC-geschikt
Numark AVM 01 - Video Mixer
Video mix features: fades, wipes, picture-in-picture (PIP), blue screen / black screen
video effecten; mozaïek, strobe, freeze, paint, en negatief (ook meerdere effecten tegelijk)
Joystick control voor wipes en picture-in-picture control
10 instelbare achtergrondkleuren
video IN: 4 video kanalen: 2 composiet en 2 S-video
video out S-video, 2 composiet master-out, 4 x video monitor
audio IN: 3 stereo, 1 mic met audio cue
audio OUT: 2 stereo master outputs, headphone
toepasbaar voor rack-inbouw (19") of tabletop
ik zou binnenkort graag beginnen met vj (proffesioneel toch) voor fuifen enkel. graag zou ik eens onderhoren wat jullie van materiaal aanraden (software-pc-mixers-screens (hoeveel)-beamers?-camera?) ik heb een set zien staan van numark. (onderaan meer) wat denken jullie over mijn start dat ik noig heb. mgv dirk
hartelijk dank
deze:
Met Numark’s fantastische nieuwe video-producten zijn de grenzen tussen beeld en geluid afspelen, mixen en
bewerken compleet verdwenen. Met de DVD 01 heeft u een cd/dvd-speler én mixer in één. De VM 03 sluit hier
op aan met 3 preview monitors voor beide players én het mixresultaat. Het geheel sluit u aan op beamer of TV.
Toevoeging van de AVM 01 mixer biedt mogelijkheden voor geavanceerde mixtechnieken en visuele effecten.
Numark DVD 01 - Dubbele DVD speler
Dubbele DVD / CD player
Play, pitch, loop en cue voor DVD's en CD's
Beatmatch voor video en audio
ingebouwde video switcher
externe video mixer is optioneel
volledig DVD menu control, standaard DVD features
eenvoudige navigatie
Numark VM 03 - 3 x 5” TFT Monitor
Drie 5” (127mm) TFT-LCD screens
Twee composiet video inputs met ingebouwde video switch per screen (max. 6 videobronnen)
Mogelijkheid tot doorlinken naar andere videoinput
Stelbare schermen voor optimaal beeld
19" rack monteerbaar
PAL en NTSC-geschikt
Numark AVM 01 - Video Mixer
Video mix features: fades, wipes, picture-in-picture (PIP), blue screen / black screen
video effecten; mozaïek, strobe, freeze, paint, en negatief (ook meerdere effecten tegelijk)
Joystick control voor wipes en picture-in-picture control
10 instelbare achtergrondkleuren
video IN: 4 video kanalen: 2 composiet en 2 S-video
video out S-video, 2 composiet master-out, 4 x video monitor
audio IN: 3 stereo, 1 mic met audio cue
audio OUT: 2 stereo master outputs, headphone
toepasbaar voor rack-inbouw (19") of tabletop
Comment