montage programma

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • beyma
    • Oct 2002
    • 1614

    #16
    De Symphony hoort bij de top van Avid , dat gaat echt niet lukken op een PC, daar heb je gewoon niet genoeg kracht voor,al hang je 10 pc's aan elkaar hahaha ! (het kan wel werken, maar dan heb je het idee met een oude 386 pc bezig te zijn...) Alleen al de videokaart voor dat systeem kost 1000 euro......

    Mijn media composer is al een enorme uitdaging voor m'n PC! (P4 3.6, 4 gb intern, 1 TB opslag)

    After effects is toch wel heel erg handig om er bij te hebben hoor, vereist ook weer een behoorlijke "leer periode" om het onder de knie te krijgen, maar dat zie je wel weer terug in je eind resultaat.

    Voor cromakey doek kan je terecht bij Theatex, Showtex of een andere theaterdoeken boer

    T'is geen goedkoop spul allemaal bij elkaar, wat ben je allemaal van plan ?!
    Want ik heb even je camera opgezocht, en dat is nou niet echt een top ding he?!
    Zou je niet eerst een fatsoenlijke camera gaan aanschaffen ??!! (en dan geen JVC)
    Last edited by beyma; 01-10-06, 14:28.
    Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

    Comment

    • sfvb
      • May 2006
      • 86

      #17
      Dan ga ik tog maar voor Xpress met After effects, die kan mn pc wel aan.

      over de camera: het meeste wat ik film is tijdens/na schooltijd en hij moet dus makkelijk in mn schooltas passen, en tot nu toe was dit altijd voldoende. ook zal het gebruik worden om montages te maken van dingen die ik niet zelf heb gefilmd, maar als het echt nodig zou zijn zou ik 3 van deze kunnen gebruiken

      Comment

      Working...