Digitale Video Mixer

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dj_bob
    • Aug 2005
    • 112

    Digitale Video Mixer

    Beste medeforumers,

    Ik heb op zoek naar een "digitale videomixer".
    Hiermee bedoel ik een programma waarbij je (enkel) de functies hebt die ook op een videomixer zitten.
    Dus dat ik bijvoorbeeld 2 dvd's in m'n pc stop en dat ik hier tussen live kan "switchen".
    Waar ik het voor gebruik? -> karaoke

    Alvast Hartelijk Dank,

    Bob
  • sfvb
    • May 2006
    • 86

    #2
    volgens mij besttat dit niet, met dvd's als je losse clips op je pc hebt wel, maar met een dvd niet. Dan zal je tog 2 dvd spelers moeten nemen en een gewone mixer

    Comment

    • dj_bob
      • Aug 2005
      • 112

      #3
      weet iemand dan een programma voor als je de video's/losse clips al op de pc hebt staan?

      Comment

      • MJ
        • Mar 2004
        • 140

        #4
        hier

        Oops, looks like the page is lost. Start your website on the cheap.

        Comment

        • sfvb
          • May 2006
          • 86

          #5
          ik zelf vind Arkaos het beste, en lijkt mij zeker voor wat jij wilt erg goed. je kan dan aan iedere toets van je toetsen bord een clip toekennen die zich afspeelt als je erop klikt, ook kan je nog teksten en dergelijke invoegen. idien je een video inm kaart hebt. is het mogelijk om een dvd speler er op aan te sluiten. Ook kan je ghet aansturen via DMX of MIDI.

          voor info zie ArKaos - Interactive Visual Technologies

          Comment

          • G.P.Fransen
            • Nov 2001
            • 191

            #6
            Je zult in elk geval externe dvd spelers moeten gebruiken maar een pc als volwaardige beeldmenger te gebruiken is absoluut mogelijk met Video toaster tot maar liefst 24 composiet inputs

            Comment

            Working...