Video matrix 2 x 2

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • killer-bee
    • Jun 2006
    • 37

    Video matrix 2 x 2

    Hallo,

    Ik ben op zoek naar een betaalbare matrix voor een video wall. het gaat om 4 schermen die via AGP Of DVI kunnen worde aangestuurd. het mooiste zou zijn als ik dit later kan uitbreiden naar 9 schermen.

    dus in het Kort gezegt zoek ik een 2x2 matrix die ook nog later kan gebruikt worden voor een 3x3. en hij moet betaalbaar zijn. hebben julie idtjes.

    Greats Bee
    [FONT=Times New Roman][FONT='Times New Roman']Problemen met mijn ABN sent maar een privé bericht.[/FONT][/FONT]
  • Nit-Wit
    • Feb 2005
    • 250

    #2
    Originally posted by killer-bee
    Hallo,

    Ik ben op zoek naar een betaalbare matrix voor een video wall. het gaat om 4 schermen die via AGP Of DVI kunnen worde aangestuurd. het mooiste zou zijn als ik dit later kan uitbreiden naar 9 schermen.

    dus in het Kort gezegt zoek ik een 2x2 matrix die ook nog later kan gebruikt worden voor een 3x3. en hij moet betaalbaar zijn. hebben julie idtjes.

    Greats Bee
    Ik ben al lang werkzaam in video, maar AGP zegt me niets, het is meer een type computerslot...

    Moet je de schermen nog kopen?
    Koop dan plasma's van pioneer, (de pro series) die kunnen zelf een 2x2 maken, zit software voor in de plasma.

    een quadsplit is niet goedkoop....
    "Neen, een Camera rail is geen truss" ® Han

    Comment

    • killer-bee
      • Jun 2006
      • 37

      #3
      Ow Sorry corectie moet vga zijn.
      [FONT=Times New Roman][FONT='Times New Roman']Problemen met mijn ABN sent maar een privé bericht.[/FONT][/FONT]

      Comment

      • dh-showtechnic
        • Jun 2005
        • 139

        #4
        video wall

        Hallo,

        Als ik het goed begrijp wil je een beeld weergeven op meerder schermen zodat je het ziet als 1 groot beeld?

        Als je het nog moet kopen waarom geen led wall?
        Nieuwe mega drive in show

        Comment

        • killer-bee
          • Jun 2006
          • 37

          #5
          klopt helemaal en een led wal zou ook een optie zijn als ik niet 4 schermen heb staan. dus vandaar
          [FONT=Times New Roman][FONT='Times New Roman']Problemen met mijn ABN sent maar een privé bericht.[/FONT][/FONT]

          Comment

          • lucken
            • Sep 2002
            • 342

            #6
            Quad splitter (2x2) begint vanaf 2437,50 euro excl. BTW

            Comment

            • sfvb
              • May 2006
              • 86

              #7
              zijn hier ook goedkopere oplossingen voor ?

              Comment

              Working...