Transport Plasma schermen

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Nit-Wit
    • Feb 2005
    • 250

    #16
    Originally posted by oversound
    Wij hadden laatst 8 naadloos plasma's ingehuurd uit België. Hun zijn de enige die deze hebben dacht ik. Hoe hun het probleem van de rand rondom hebben opgelost is mij een vraag maar dat deze schermen erg gevoelig zijn dat is een feit.
    Deze mag je dus nooit en te nimmer tippen omdat ze de beschermrand missen die je normaal wel hebt bij plasma's.
    nee hoor, zij zijn niet de enige die ze hebben hoor

    d'r zijn wel meer bedrijven.
    "Neen, een Camera rail is geen truss" ® Han

    Comment

    • oversound
      • Dec 2003
      • 218

      #17
      Correctie mijn excuses, er is maar 1 bedrijf wat ze maakt. Wij hadden ze ieder geval bij belgisch bedrijf gehuurd
      Turbosound met QSC PL versterking en XTA processing. Ach doet het best goed!

      Comment

      • Nit-Wit
        • Feb 2005
        • 250

        #18
        Originally posted by oversound
        Correctie mijn excuses, er is maar 1 bedrijf wat ze maakt. Wij hadden ze ieder geval bij belgisch bedrijf gehuurd
        correct, dat is Orion
        "Neen, een Camera rail is geen truss" ® Han

        Comment

        • Martincrul
          • Apr 2005
          • 32

          #19
          Plasma tippen

          Originally posted by Nit-Wit
          heb je voorbeelden dan?



          ik kan me voorstellen dat de grote van de plasma een bepalende factor is..
          Ja ik heb voorbeelden,

          voor de KRO (Nederandse televisie) hebben wij twee 61" plasmas op hun rug gelegd. Hierboven lag de glasplaat van de tafel waaraan de presentator en zijn gasten zaten.
          Deze Plasmas hebben hier 5 dagen gelegen tijdens repetities en opnamen en werken nog steeds prima.
          Programma heete " recht door zee " en is eind november vorrig jaar op de nederlandse televisie geweest.
          Daarnaast bouwen wij regelmatig plasma's in in verschillende decorstukken, dus plasmas die kapot gaan van op hun rug liggen of op hun kop hangen is een fabel tenzij je er lomp mee omgaat.

          Daarnaast hebben wij nu ook seamless plasma's te zienin het nieuwe seizoen van ' de werled draait door ' ook weer op de nederlandse tv.

          MvG

          en veel blabla


          Martin Crul

          Comment

          • Lennartsound
            • Dec 2006
            • 269

            #20
            Originally posted by Nit-Wit
            correct, dat is Orion
            Of Akira zoals de amerikaanse variant heet. (die overigens ook gewoon in Nederland te huur is)
            Last edited by Lennartsound; 25-05-07, 11:52.

            Comment

            • Nit-Wit
              • Feb 2005
              • 250

              #21
              Originally posted by Lennartsound
              Of Akira zoals de amerikaanse variant heet. (die overigens ook gewoon in Nederland te huur is)
              verhuur je die ook bij VER ?
              "Neen, een Camera rail is geen truss" ® Han

              Comment

              Working...