Help!! Video laten spelen zonder mn vinger constant op n toets??

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • alarcon81
    • Jun 2007
    • 2

    Help!! Video laten spelen zonder mn vinger constant op n toets??

    Help!!

    Over enkele dagen heb ik een video presentatie en gebruik hiervoor Arkaos. Nu gaat t prima maar om mijn filmpje te laten lopen moet ik de toets waaron dat filmpje geprogrammeerd is steeds ingedrukt houden.

    Kan dit ook anders want ik zie mijn presentatie erg benauwd tegemoed...

    Ik heb diverse manuals gedownload maar kan t door de stress denk ik, niet vinden.

    Bij voorbaat dan...
  • jurjen_barel
    • Jun 2003
    • 3150

    #2
    Allereerst: welkom!

    Voor dit soort vragen is dit forum inderdaad de juiste plek. Bedenk wel dat je niet de eerste bent die tegen dit soort problemen aanloopt. We hebben hier dan ook een zoekfunctie, gebruik die eens in combinatie met wat trefwoorden.

    Om je toch op weg te helpen: ik heb ooit in een grijs verleden korte tijd met Arkaos zitten spelen. Ik herinner me dat je per toets kan aangeven of het een flash of een latch is. Dus ingedrukt blijven houden, of na 1 druk blijven afspelen. Zoek het bij de instellingen van je n-toets binnen het programma. Moet aanwezig zijn. Succes!

    Comment

    • dh-showtechnic
      • Jun 2005
      • 139

      #3
      hallo,

      Als je met je muis dubbelklikt met de linkermuis knop op de toets waar je movie onderzit.
      Dan krijg je het scherm om je instellingen te geven voor die toets.
      Linksonder staat latch zet hier een vinkje en je movie zal door blijven lopen als je de movie start met de toets.

      Groetjes,
      Bram
      Nieuwe mega drive in show

      Comment

      Working...