Avid 5.7 Soundcard.

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Smint
    • Jan 2006
    • 25

    Avid 5.7 Soundcard.

    Hallo,

    Ik doe al drie jaar een video opleiding en heb nu thuis een nieuwe pc gehaald, op school gebruiken we Avid en heb het eigenlijk nog nooit belangrijk gevonden om het thuis te hebben. Maar nu het eindennaarbij is van men opleiding ben ik het gaan instaleren ! En met problemen zoals altijd met Avid :P

    Het probleem:
    Als ik avid start werkt alles tot er initializing audio komt te staan krijg ik een pop-up waarin staat: No soundcard. Klik ik op ok en dan staat er: Avid found no soundcard but found another souncard choose one of the card's. maar dan kan ik niks kiezen !

    Dan kan ik kiezen om Avid te gebruiken maar dan kan ik de audio sporen niet gebruiken en daar heb je niks aan dus. Heb ik mischien een nieuwe geluids kaart nodig ? En zoja wat voor een ? Ik wil graag als ik een nieuwe geluidskaart ga kopen ook twee aparte uitgangen erop zodat ik wat meer met audio kan doen ! En heb geen hoog budget !

    Mijn PC:
    BesturingssysteemBesturingssysteemWindows Vista® Home PremiumProcessorKloksnelheid2,40 GHzProcessorIntel® Core™2 Quad Q66002nd level cache geheugen8 MBProcessor bus snelheid1066 MHz Quad PumpedGeheugenGroote van het geheugen2x 1024 MBHarde schijfCapaciteit500 GB SERIAL ATASnelheid7200 rpmKaartlezer / diskettestationFlash Card Reader8 in 1CD-RW / DVD-RWCD-RW / DVD-RWDVD+-RW double layerVideoVideoNVIDIA® GeForce™ GE 8500 GT, PCI-Express kaart DirectX 10, TV-out (s-video) + DVIVideogeheugen256 MB DDR3/max. 1023 MB Turbo CacheMonitorMonitorGeluidGeluidHigh Defenition Audio 7.1LuidsprekersGeïntegreerd in schermCommunicatieNetwerkkaart10/100 Mb netwerk aansluitingAansluitingenUSB aansluiting (totaal/voor/achter)6x USB 2.0FireWire1x IEEE 1394Toetsenbord en muisMuisPS2 optische muisToetsenbordPS2 multimedia toetsenbordGarantieGarantie1 jaar pickup, repair en returnUitbreidbaar3 jaar on-site


    Alvast bedankt
    Last edited by Smint; 12-09-07, 21:36.
  • Upgrading your system
    • May 2003
    • 1684

    #2
    even 2 opmerkingen.. Ken avid, maar zo goed als jij zou willen niet ben ik bang..

    1: kijk eens even bij de specs van de software of deze wordt ondersteund door vista.. heb al verschillende malen software gehad welke wel draaide op vista maar verschillende problemen had welke niet opgelost te krijgen waren.. (ben dan ook weer terug naar XP)

    2: Bel eens met de technische ondersteunig van avid.. iemnd importeerd die software en die kunnen het je vast vertellen
    Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

    Comment

    Working...