extra belichting bij video

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • stompinne
    • Apr 2005
    • 91

extra belichting bij video

Subtiele vraag, maar toch...hoe ga je om met extra verlichting bij video-projectie?
    Ik heb de neiging bij mijn mobile show om 2x4 parren te plaatsen links en rechts het scherm, maar tlijkt wa teveel.
    Scanners.... flitsen dan wat teveel rondom het scherm en leiden aandacht af, dacht af.
    Wat raden jullie mij aan?
  • axs
    Moderator
    • Jun 2002
    • 2687

Hoe belangrijk is de projectie in het geheel?

Je zal voor jezelf moeten uitmaken of je echt wel in je drive-inn de nadruk wil leggen op de projectie en of je toeschouwers ook wel effectief interesse hebben om de hele tijd om een scherm te staan kijken ipv zich uit te leven?

Lijkt me in sommige gevallen wel leuke AANVULLING op je show en met dat woordje is ook alles gezegd.

Nu ja, aangezien het blijkbaar geen eye-catcher is, kan dit verschillende redenen hebben:[LIST][*]interesse in andere eye-catchers[*]geen vrij zicht op de projectie[*]slechte zichtbaarheid[*]geen interessante content[*]slechte content[*]onaangepaste content (gebrek aan samenhang met de rest van je 'show' / licht)[*]gewoon geen interesse van het publiek aangezien ze naar een drive-inn komen en niet naar een 'projectie'[/LIST]
    Last edited by axs; 23-10-07, 11:24.
    If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

Working...