Sterke Coax Kabel

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • killer-bee
    • Jun 2006
    • 37

    Sterke Coax Kabel

    [FONT=MS Sans Serif]Beste mede forum leden ik ben op zoek naar een Coax kabel. [/FONT]
    [FONT=MS Sans Serif]Waarmee ik door het publiek kan, moet dus wat dansende mensen aan kunnen. [/FONT]
    [FONT=MS Sans Serif]Weten Julie een merk of een site waar ik zo iets kan vinden [/FONT]

    [FONT=MS Sans Serif]alvast bedankt[/FONT]
    [FONT=Times New Roman][FONT='Times New Roman']Problemen met mijn ABN sent maar een privé bericht.[/FONT][/FONT]
  • dh-showtechnic
    • Jun 2005
    • 139

    #2
    hallo killer-bee

    Wij gebruiken al een tijdje de triax coax kabel van dmt.
    Dan wel de 11mm versie.
    Deze liggen bij ons vaak door het publiek en gaat perfect

    Groetjes
    Nieuwe mega drive in show

    Comment

    • dh-showtechnic
      • Jun 2005
      • 139

      #3
      Je kunt ook de kabel nemen van sommer.
      Dit is ook zeer goeie kabel en kwa prijs niet veel duurder dan dmt.
      Bij hun kun je ook triax kabel krijgen met 230V, audio, netwerk, brandvertragend erbij in.

      kijk maar eens op sommer cable - Kabel Stageboxen Multicoresysteme Mikrofonkabel Stagebox Lautsprecherkabel XLR Stecker Gitarrenkabel Instrumentenkabel Neutrik Hicon

      groetjes
      Nieuwe mega drive in show

      Comment

      • killer-bee
        • Jun 2006
        • 37

        #4
        Die van sommer ziet er wel goed uit zeker degene met 230 ik kan die 3 aardige wel gebruiken voor een asl of weten jullie hier een beter oplossing voor.
        [FONT=Times New Roman][FONT='Times New Roman']Problemen met mijn ABN sent maar een privé bericht.[/FONT][/FONT]

        Comment

        • dh-showtechnic
          • Jun 2005
          • 139

          #5
          een poos terug heb ik ze nog gezien bij sommer met een 230v en een stuurkabel speciaal voor intercom systemen gezien bij sommer.
          Maar staan nu niet meer op de site.
          Nieuwe mega drive in show

          Comment

          • dh-showtechnic
            • Jun 2005
            • 139

            #6
            Hallo,

            de coax kabel die ik heb gezien bij sommer met een intercom functie is geen triax kabel.
            Een collega heeft de kabel ook en gebruikt deze regelmatig op locaties waar publiek over de bekabeling heen kan lopen.


            Op de site van sommer is hij te vinden onder:
            bulk cables en dan de sub groep video en dan is het de laatste kabel die in het rijtje staat.

            Groetjes
            Nieuwe mega drive in show

            Comment

            • killer-bee
              • Jun 2006
              • 37

              #7
              Oke en deze is ook flexibel genoeg?

              In ieder geval alvast bedankt voor de hulp
              [FONT=Times New Roman][FONT='Times New Roman']Problemen met mijn ABN sent maar een privé bericht.[/FONT][/FONT]

              Comment

              • dh-showtechnic
                • Jun 2005
                • 139

                #8
                Volgens de documentatie is hij trommelbaar.
                Dus dan zal hij felxibel genoeg zijn dacht ik
                Nieuwe mega drive in show

                Comment

                • killer-bee
                  • Jun 2006
                  • 37

                  #9
                  [LEFT]Bedankt voor het advies.

                  Heb vorige week een meter Triax besteld om te kijken of het wat was en het was prima dus vandaag 200 meter besteld
                  Deze is het dus geworden[/LEFT]
                  [FONT=Arial][LEFT][/FONT][FONT=Times New Roman]http://www.sommercable.com/2__produkte/2__030_meterware/2__600_0313.html[/FONT]
                  Ik heb de keuze genomen voor deze en niet de video intercom kabel omdat deze qua prijs een stuk hoger ligt.
                  Ik ben nu bezig om mijn asl draadloos te maken, dus dat probleem is ook weer opgelost.

                  In ieder geval bedankt voor de reacties[/LEFT]
                  [FONT=Times New Roman][FONT='Times New Roman']Problemen met mijn ABN sent maar een privé bericht.[/FONT][/FONT]

                  Comment

                  Working...