Live projectie vertraging 3sec.

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • brose
    • Apr 2008
    • 3

    Live projectie vertraging 3sec.

    hey idereen,

    ik probeer al een tijdje een project te realiseren, ik wil een projectie maken van een beeld die 3sec. voorheen is gefilmd geweest, dus een vertraging of hoe je het kan noemen van 3sec.

    het idee is om een doek te spannen, aan een kant van het doek is er een projector en aan de andere zijde van het doek en camera.
    aan de zijde van de projecter zouden de mensen stappen, dus tussen de projector en het doek. dit maakt dat er een schaduw tevoorschijnt komt. deze schaduw word dan gefilmd door de camera die aan de andere zijde zich bevind en word dan 3sec. later geprojecteerd op het doek.

    dit wil ook zeggen dat het om de zoveel tijd moet gereset worden anders krijgt men na verloop van tijd een zwart doek.

    ik heb al geprobeerd met arkaos, maar het lukt me niet om live een vertraging te plaatsen.

    kan er iemand me helpen met dit project?

    alvast bedankt
  • JeroenVDV
    • Mar 2004
    • 963

    #2
    Volgens mij kan Resolume dit wel (zit een video delay effect in volgens mij).
    Creating shows beyond Imagination

    Comment

    • brose
      • Apr 2008
      • 3

      #3
      supper het is me gelukt!!!! hartelijk bedank, hoe kan ik dat doen om dit te warderen?

      Comment

      • JeroenVDV
        • Mar 2004
        • 963

        #4
        Videootje van 't resultaat ben ik erg benieuwd naar!
        Creating shows beyond Imagination

        Comment

        • brose
          • Apr 2008
          • 3

          #5
          try out

          vandaag is het mijn try out dus zullen eens zien wat het geeft, het is nog zeeg amateuristisch denk ik dus... ma komt wel in orde!

          Comment

          Working...