Nieuwe Clip !(Video clip binnen een dag gemaakt.)

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Smint
    • Jan 2006
    • 25

    Nieuwe Clip !(Video clip binnen een dag gemaakt.)

    Heej

    Ik had laatst een item gepost over een clip die ik in 1 dag had gemaakt en heb nu een nieuwe clip gemaakt waar wel redelijk veel tijd in zit ! Ben benieuwd wat jullie ervan vinden !?

    YouTube - Firewoodz-Down Below


    Frits
  • jurjen_barel
    • Jun 2003
    • 3150

    #2
    Gefeliciteerd! Deze clip ziet er vele malen beter uit! Er ligt een lekker hoog tempo in om het interessant te houden, maar het is ook niet te druk om irritant te worden. Afwisselende shots, camera is rustig genoeg.

    Buiten smaakgerelateerde punten, kan ik er eigenlijk niets aan lekschieten!

    Comment

    • SoundOfSilence
      • Mar 2007
      • 766

      #3
      Zeker niet onaardig

      Enige dingetje (maar da's puur op-alle-muggen-zout-strooien) is dat ik naast een mic/plopkiller/statief ook een xlr-kabeltje in deze opstelling gebruikt zou hebben.
      It's only vintage if it works. Other wise it's just old crap.

      Comment

      • Leks
        • Oct 2007
        • 330

        #4
        ik moet zeggen dat het er netjes uitziet, ik zie persoonlijk iets te veel witte/ zwarte met lampjes achtergronden.. had liever iets meer decor gezien.

        maar never the less... erg netjes gedaan, mijn complimenten

        Leks
        Nerd is geen belediging, het is een compliment.

        Comment

        • vidioot
          • Mar 2006
          • 47

          #5
          Ziet er erg goed uit Frits! De achtergronden van je vorige clip stonden me meer aan dan zwart / wit, maar de cameravoering en snelheid van je clip is dik in orde.

          even off-topic @ SoundOfSilence: dat zou dan wel een USB-kabeltje moeten zijn. Ik moet me sterk vergissen of je ziet een onvervalste Samson USB 'studiomicrofoon'.

          Comment

          Working...