Flash-filmpje!

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • brammetje
    • Feb 2008
    • 11

    Flash-filmpje!

    hey,
    weten jullie misschien met wat voorn progamma jullie een flash filmpje maken?
    Starlight: dj, drive in show, licht & geluid, feest, bruiloft, evenement - Valkenswaard Brabant
    dit is een voorbeeld!

    Alvast bedankt!
    Groetjes bram!
  • Jugfire
    • Oct 2004
    • 91

    #2
    Hmmmm,

    Met flash...
    Adobe is de maker van dit pakket, zij hebben een flash player die voor iedereen te downloaden is, maar er is natuurlijk ook een tegenhanger van het pakket zodat je ook flash movie's kunt maken.
    Ik ben dan wel een newbe maar dat wil niet zeggen dat ik newbe

    Comment

    • Ahmed Al Dayri
      • Oct 2005
      • 354

      #3
      Als ik mij niet vergis maakt Adobe alleen maar flash players.

      Macromedia Flash 8 (of MX) moet je hebben

      Comment

      • stekelvarke
        • Dec 2004
        • 1062

        #4
        Ondertussen zijn we al een aantal jaren verder en zitten we al aan Flash CS3.
        Ik ken de volledige geschiedenis niet, maar macromedia is volgens mij overgenomen door Adobe.
        exit night into LIGHT

        Comment

        • laserguy
          • Jun 2003
          • 2755

          #5
          Je kunt Flash-movies maken met (DUUUURE) software van Adobe maar er is ook zoiets als Swish e.d. dat is een stuk goedkoper.
          Er zijn ook al convertors van bepaalde formaten naar Flash
          Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

          Comment

          • jurjen_barel
            • Jun 2003
            • 3150

            #6
            Macromedia is inderdaad destijds overgenomen door Adobe. De naam is nog een tijdje op de producten blijven staan, maar zelfs dat is volgens mij nu over.

            De achtergrond tekening is denk ik gemaakt in een heel simpel 3D-tekenpakket (SketchUp?) De animaties zijn overduidelijk Flash, zeker niet moeilijk.

            Comment

            Working...