100 dagen - Chrisostemus

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • viniv
    • Dec 2008
    • 2

100 dagen - Chrisostemus

Hallo iedereen,

Even een korte situatieschets.

Event: 100 dagen show
    Plaats: zaal in een school (goed te verduisteren)
    beschikbaar materiaal: 12 spots, pa'ke, huren mogelijk
    30 beamers, 20vga 2 weg splitters, 50 tal Pc

We zouden met een klassiek t-vormig podium werken. Op de lange zijde achteraan een projectie voor video te projecteren.

Links en rechts zouden we een projectiezuil willen maken met in iedere zuil 3 beamers, beelden links/rechts kopie van elkaar.

In die projectiezuil zou ik 2 van de 3 projectoren iets laten doen met een VJ-aplicatie, de andere een soort lichtkrant.

Hebben julie nog andere ideën, is een van deze bovenstaande ideën moeilijk uitvoerbaar?

Verder zit ik tenslotte nog met 20 beamers waar ik iets mee kan doen... Standalone laten draaien? vloereffecten? podiumeffecten?zaaleffecten? alle mogelijk voorstellen zijn welkom!

Alvast Bedankt!

Mvg,

Vincent Vanhumbeeck
  • Nit-Wit
    • Feb 2005
    • 250

geen leuk idee voor de toepassing van je beamers, maar wel een tip:
    kijk voordat je de projectoren weg gaat hangen om op de vloer te projecteren of ze daadwerkelijk ook zo kunnen hangen:
    1. valt de lens er niet uit? naar beneden stralen is niet bepaald de situatie waar die dingen voor ontworpen zijn.
    2. kijk of je de lamp niet sloopt, de reflector van de lamp kan in aanraking komen met de vlamboog door zwaartekracht, gevolg is exploderende lamp.

succes ermee.
    "Neen, een Camera rail is geen truss" ® Han

Comment

Working...