Installatie 30 computer monitoren

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • AJB
    • Jul 2003
    • 2289

    #31
    Ik voel niet in het minst de behoefte, dankjewel. Heb je inmiddels de hint wel begrepen of probeer je nu je smoeltje te redden? Als je video-mensen zoekt kun je op het forum voldoende professionals vinden.

    Succes/Sterkte
    If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
    ------------------------------------------------
    Arvid Buit
    Creative-Director / Artist-Manager

    Comment

    • marsiglia
      • Jan 2009
      • 17

      #32
      Ik voel niet in het minst de behoefte, dankjewel. Heb je inmiddels de hint wel begrepen of probeer je nu je smoeltje te redden? Als je video-mensen zoekt kun je op het forum voldoende professionals vinden.

      Succes/Sterkte
      Ik snap niet helemaal waar nou opeens die ongelooflijke vijandige toon vandaan komt bij je. Ik heb toch niks kwaad tegen je gezegd geloof ik...? Zo ja, sorry daar voor dan.

      Verder heb ik je boodschap zeker begrepen. Ik zal er alleen niks mee doen. Ik vind het een nutteloze boodschap. Vind het niet nodig om een av bedrijf in te huren voor dit project aangezien ik genoeg mensen om me heen heb, en op dit forum, die mij helpen. Daarnaast vind ik het leuk om te doen, en zal ik er veel van leren.

      Verder ben ik er uit hoe ik het ga doen. Ik zet er een aantal vga splitters tussen die ik doorlus. De resolutie is niet erg hoog dus dit zal zeker moeten lukken. De afstanden tussen de monitoren zullen niet te lang zijn. Verder koop ik goede vga kabels, en niet te goedkope splitters.

      Ik zal je op de hoogte houden of het gelukt is of niet.

      Heel erg bedankt voor je tips trouwens.

      Comment

      • Svartrose
        • Apr 2008
        • 229

        #33
        Kijk ook eens naar de Matrox Dual/Tripplehead2go en een videokaart met meerdere uitgangen. Dat is allemaal niet zo duur en je kunt toch over meedere (clusters van) schermen je output verdelen.

        Succes!

        Edit: Ik zie dat het al voorbij is, hoe was het geworden?

        Comment

        • marsiglia
          • Jan 2009
          • 17

          #34
          Het zag er super goed uit. Ik heb een stuk of 8 splitters gekocht met 1 input naar 4 outs. Het ging perfect, bijna geen beeldverlies en resolutie was ook geen probleem. Wel een probleem was op te switchen van cartoon jockey naar de vj. maar dat kwam door een gebrekn aan apparatuur.

          Het enige nadeel: het geeft heel veel licht. maar daar had ik al op gerekend.

          Thnx voor alle tips...

          Comment

          • SjoerdOptLand
            • Jul 2003
            • 261

            #35
            Fotootje misschien?

            Alvast bedankt,
            Sjoerd

            Comment

            • ruurd
              • Sep 2005
              • 95

              #36
              Welke splitters (merk, type) heb je gekocht?
              Welke kabel (merk, type) heb je gekocht?

              Switchen kun je in het vervolg oplossen door een fatsoenlijke switcher/scaler te roggl'n.

              Comment

              • marsiglia
                • Jan 2009
                • 17

                #37
                Deze spilitter heb ik gekocht. Was er erg tevreden over, ze zijn lekker robuust, klein, en het lijkt wel of je ze oneindig kan doorlussen.

                CPT-17000175 - Compatible - 1x4 port VGA distribution amplfier/splitter 250 Mhz

                Daarnaast heb ik StarTech - MXT101HQ_50 VGA kabels gekocht. Die waren iets wat goedkoop...

                voor foto's check wattledje_013-1.jpg picture by vagebondfeesten - Photobucket

                Pease

                Comment

                • BJD
                  • Oct 2007
                  • 771

                  #38
                  Volgende keer even een stukje gaffa over de power ledjes plakken

                  Comment

                  Working...