ArKaos MediaMaster

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • harm wellink
    • Jan 2007
    • 23

    ArKaos MediaMaster

    Hallo mensen.
    Weet iemand misschien een open source alternatief voor ArKaos MediaMaster? We willen met koniginnenacht namelijk een showtje draaien met 3 schermpjes, maar voor die ene keer willen we het pakket namelijk niet aanschaffen. En de hele tijd DEMO door het beeld is ook zo vervelend.

    Bij voorkeur voor Mac en DMX controllable. (Een dongle ligt wel binnen mijn eigen budget)
    [CENTER]And there was light!
    [/CENTER]
  • Ws Soundexpresse
    • Jun 2001
    • 1007

    #2
    Originally posted by harm wellink
    Hallo mensen.
    Weet iemand misschien een open source alternatief voor ArKaos MediaMaster? We willen met koniginnenacht namelijk een showtje draaien met 3 schermpjes, maar voor die ene keer willen we het pakket namelijk niet aanschaffen. En de hele tijd DEMO door het beeld is ook zo vervelend.

    Bij voorkeur voor Mac en DMX controllable. (Een dongle ligt wel binnen mijn eigen budget)
    Ik draai dat soort klusjes hier met Robe Media Fusion, met een dreambox eraan, werkt super! En betaalbaar!

    Ik weet alleen niet of mediafusion op de mac draait.
    Sound-Light-Laser-Foam-Dancefloor

    Comment

    • NiTRO
      • Sep 2002
      • 677

      #3
      waarom media master?

      Waarom moet je perse voor 1 klusje Media Master hebben? Download gewoon Arkaos VJ die is 20 dagen volledig gratis te gebruiken voordat demo in het scherm verschijnt!

      En het programma dat Robe Media Fusion noemt is gewoon Arkaos Media Master met in plaats van de Arkaos Logo's, de Robe Logo's.
      Het programma draait dan dus ook op een MAC.......net als Media Master

      Mac
      [LIST][*]OS: Mac OS X 10.4 (and up).[*]Processor: Any Intel Mac, G4/1Ghz (and up).[*]RAM: 512MB, 1GB recommended.[*]Media Component: QuickTimeTM 6.5.x (and up), Adobe FlashPlayerTM 9.0 (and up).[/LIST]
      PC
      [LIST][*]OS: Windows™ XP or Vista.[*]Processor: Pentium™ IV 2Ghz recommended.[*]RAM: 512MB, 1GB recommended.[*]Media Component: QuickTimeTM 6.5.x (and up), Adobe FlashPlayerTM 9.0 (and up), DirectXTM 9.0c (and up).[/LIST]
      Last edited by NiTRO; 26-03-09, 14:14.

      Comment

      • harm wellink
        • Jan 2007
        • 23

        #4
        Het wordt ArKaos VJ DMX.
        Het is me namelijk gelukt om de LeapFrog via ArtNet aan te sluiten aan mijn MacBook Pro, om zo ArKaos aan te sturen.

        Heeft iemand nog een beetje leuke content voor op de schermen? (Het feestje is een coverband van Bon Jovi.) Anders probeer ik zelf wat in elkaar te flansen met Apple Motion of Adobe After Effects, maar dat is erg tijdrovend.

        Bedankt alvast

        Groet, Harm
        [CENTER]And there was light!
        [/CENTER]

        Comment

        • NiTRO
          • Sep 2002
          • 677

          #5
          Originally posted by harm wellink
          Het wordt ArKaos VJ DMX.
          Het is me namelijk gelukt om de LeapFrog via ArtNet aan te sluiten aan mijn MacBook Pro, om zo ArKaos aan te sturen.

          Heeft iemand nog een beetje leuke content voor op de schermen? (Het feestje is een coverband van Bon Jovi.) Anders probeer ik zelf wat in elkaar te flansen met Apple Motion of Adobe After Effects, maar dat is erg tijdrovend.

          Bedankt alvast

          Groet, Harm
          Tja tijdrovend is het zeker, daarom is het ook een speciaal vakgebied, als iedereen eenvoudig visuals kon maken had ik erg weining te doen
          Surf ff naar de site van resolume, en zoek daar ff naar content, ze hebben ergens een link staan met allemaal gratis content!

          succes, als je verder nog vragen hebt zie ik ze wel voorbij komen.

          erc

          Comment

          Working...