Visuals tijdens feest Arkaos ?

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • erwinlohuis
    • Apr 2009
    • 8

    Visuals tijdens feest Arkaos ?

    Hoi,

    wij hebben 31 juli een feest.
    Nu is mijn bedoeling om op 6 schermen visuals te plaatsten doormiddel van deze splitter:
    Prijzenstunters - VGA splitter, 8 poorts D-Sub 15P, incl. voeding

    Ik ben na research op deze site en andere sites uitgekomen op de arkaos software. Nu kan ik alleen nergens een goede starter tutiorial vinden en ik denk toch dat er vrij veel belang bij is.

    Ik zoek eigenlijk gewoon de functie dat ik de hele database kan volladen met filmpjes en dat deze de hele avond random worden afgespeeld. Ik wil ze laten reageren op het geluid doormiddel van de ingebouwde microfoon functie, ook dit kan ik niet vinden hoe dit werkt.

    Ik wil op het deze manier doen zodat je de hele avond visuals hebt zonder dat er iemand constant bij moet zitten.

    Wie kan mij helpen ?
    Groeten Erwin
  • AJB
    • Jul 2003
    • 2289

    #2
    Wat jij zoekt heet Windhoos Media Player....
    If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
    ------------------------------------------------
    Arvid Buit
    Creative-Director / Artist-Manager

    Comment

    • LEn
      • Jul 2009
      • 3

      #3
      Ik heb niet zoveel ervaring met arkeos, maar de paar keer dat ik ermee in contact ben gekomen vond ik het een best makkelijk programma..

      Volgens mij als je arkeos googled dan vind je ook de manuals etc.. Tutorials vind je der denk ik niet zo makkelijk van..

      Succes!
      D&B - L'Acoustics - Klark Teknik - TC Electronics - LABgruppen - Crest - EAW - Martin Audio

      and that's only audio can you imagine my lights??

      Comment

      • erwinlohuis
        • Apr 2009
        • 8

        #4
        De post die hierboven staat is wel een beschrijving hoe ik het wil net als windhoos media player.

        Alleen kan deze geen filmpjes laten reageren op geluid, ik wil dus een aantal clips in resolume of arkaos in een loop zetten zodat ik niet steeds toetsen op het keybord hoef in te vullen.

        Comment

        • NiTRO
          • Sep 2002
          • 677

          #5
          Dit kan eenvoudig met Arkaos VJ, je kunt dan een of alle patches op audio mode afspelen. Hebben we toen ook gedaan op de BBQ van Arkaos, de ledmapper heeft de hele avond stand alone visuals afgespeeld op de jaraq's en de laptop werd getriggerd door de interne mic.

          meer info, ff mailen want ik check niet meer dagelijks het forum.

          groet,
          erc

          Originally posted by erwinlohuis
          Hoi,

          wij hebben 31 juli een feest.
          Nu is mijn bedoeling om op 6 schermen visuals te plaatsten doormiddel van deze splitter:
          Prijzenstunters - VGA splitter, 8 poorts D-Sub 15P, incl. voeding

          Ik ben na research op deze site en andere sites uitgekomen op de arkaos software. Nu kan ik alleen nergens een goede starter tutiorial vinden en ik denk toch dat er vrij veel belang bij is.

          Ik zoek eigenlijk gewoon de functie dat ik de hele database kan volladen met filmpjes en dat deze de hele avond random worden afgespeeld. Ik wil ze laten reageren op het geluid doormiddel van de ingebouwde microfoon functie, ook dit kan ik niet vinden hoe dit werkt.

          Ik wil op het deze manier doen zodat je de hele avond visuals hebt zonder dat er iemand constant bij moet zitten.

          Wie kan mij helpen ?
          Groeten Erwin

          Comment

          Working...