Film progamma? & Andere vraag!

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BCDrivein
    • Jan 2009
    • 130

    Film progamma? & Andere vraag!

    Hi,

    Ik heb een laptop met een ingebouwde webcam, alleen wil ik iets testen, en kijken als het lukt.

    alleen met welk progamma kan je het filmen opnemen, maar er moet wel geluid zijn!

    _______________

    Mijn 2e vraag is, bij de video hier onder, hoor je als 2e een stem, van: It's a Simple Mix bla bla bla.
    Met welk progamma kun je dat maken, zo'n stem?

    http://www.youtube.com/watch?v=a843E8Q3ynQ

    Alvast bedankt!

    Groetenn,
    een 15 jarige! :)
  • 4uss
    • Aug 2005
    • 578

    #2
    Als je een laptop met Microsoft Windows XP of Microsoft Windows Vista hebt zit daar Windows Movie Maker bij geleverd. Hier kun je mee opnemen mét geluid.

    Comment

    • laserguy
      • Jun 2003
      • 2755

      #3
      In Windows Vista is Movie Maker geschrapt!! Als je webcam zich een beetje aan de standaard UVC houdt dan kun je ook via VLC player of VirtualDub opnemen.
      Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

      Comment

      • 4uss
        • Aug 2005
        • 578

        #4
        Originally posted by laserguy
        In Windows Vista is Movie Maker geschrapt!! Als je webcam zich een beetje aan de standaard UVC houdt dan kun je ook via VLC player of VirtualDub opnemen.
        Ik gebruik hier op het moment (helaas) Windows Vista, en daar zit toch echt de Windows Movie Maker in. Dit is de Vista Business Edition, maar ik neem aan dat het in ieder geval in Home Premium en Ultimate ook zit. Of het in de Home Basic versie aanwezig is durf ik zo even niet te zeggen.
        In Windows 7 is de Movie Maker niet meer standaard aanwezig, maar wordt wel installeerbaar via de Windows Live Suite.

        Comment

        • laserguy
          • Jun 2003
          • 2755

          #5
          Bizar maar klopt wel idd. Mijn vriendin heeft een van de eerste Vista laptops en daar staat het echt niet op en op dat moment was het ook niet te downloaden voor Vista van de Microsoft site. Nu wel dus. Weer iets wat nog niet af was?
          Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

          Comment

          Working...