HUlp nodig bij het vinden van een sturing voor LED schermen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Mattvanvoorst
    • Oct 2009
    • 1

HUlp nodig bij het vinden van een sturing voor LED schermen

Hallo, de firma waarvoor ik werkzaam bent verhuurt verschillende soorten en formaten LED schermen, wij sturen deze aan d.m.v. wat zelfgeschreven software die geïnstaleerd staat op een kleine EEE-pc, deze software past het eventuele filmpje wat hierop gezet wordt aan aan het formaat van het scherm waarom deze op het moment aangesloten staat, de resolutie hiervoor moet vantevoren ingegeven worden in de software.

We gebruiken dit nu al een tijdje maar het is verre van ideaal, en we zijn op zoek naar een alternatief, en hoopten dat mensen hier met meer ervaring ons verder zouden kunnen helpen!.

Vooraf zal ik wat informatie geven over de schermen die wij bezitten

'Publischerm':
    Resolutie:
    96 x 160
    16 mm Reëel

Input:
    DVI

SMD Videoscherm:
    Resolutie:
    288 x 192 Virtueel
    8 mm Virtueel

Input:
    DVI

Modulair Videoscherm:
    Resolutie:
    12mm
    (we hebben meerder pitches, maar we gebruiken vooral 12 mm reëel)

Input:
    DVI

-Waar wij naar op zoek zijn, en het is nogal een totaalpakket en mogelijk een wazig verhaal, een sturing die alle 3 deze schermen kan aansturen.

- Daarbij zoeken we software waarmee filmpjes/clipjes draadloos naar deze sturing gestuurd kunnen worden (.mpeg2, .mpeg4, .avi, .wmv etc.).

- Wanneer de sturing aanstaat, en het clipje ontvangt, speelt deze het automatisch af, en scaled het aan het formaat van het betreffende scherm (als dit automatisch mogelijk is, fantastisch.)

- Wanneer de sturing van de stroom wordt gehaald, en daarna er weer op vanzelf weer opstart en het clipje in een oneindige loop afspeelt.

- De sturing moet te updaten zijn zowel draadloos als via een vaste verbinding (indien een eventuele verbinding wegvalt). Het liefst via een laptop/pc.

Ik hoop dat jullie mij hier verder mee kunnen helpen, ik heb totaal geen idee waar ik naar moet zoeken, en wat er beschikbaar is.
  • Wouter Verlinden
    • Dec 2000
    • 263

SignEdje: High & Standard Definition Digital Signage Player - an Adtec Digital Product
    Wouter Verlinden
    Creative Sound & Light Development

Comment

Working...