Video Mixer Edirol V-4 Video Mixer

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • FLS
    • Aug 2008
    • 72

    Video Mixer Edirol V-4 Video Mixer

    Beste Heren,

    Ik heb volgende week een video klus, nu komt dit misschien nog een x aantal keer terug als het goed is gegaan.

    Dus wil ik een video mixer dan gaan kopen. (moet er minimaal 2 in op hebben)

    Nu is mijn vraag heeft iemand ervaring met Edirol V-4 Video Mixer en is het wat?

    Als jullie wat anders hebben wat misschien goed is hoor ik het ook graag.

    Ik hoor het gaag van jullie.

    groet,

    Frank
  • Gitarist 62
    • May 2006
    • 278

    #2
    dat ding doet perfect waar hij voor is. Je kan 4 ingangen aan, welsiwaar slechts 2 kanalen mixen. Incl preview. Daarvoor is het handig een klein tv tje mee te nemen, of je koopt een video>vga converter en hangt er een vga scherm aan. Dat laatste kost je wel wat beeldkwaliteit. vor preview geen ramp

    VOlgende week al... Ga eerst ff thuis oefenen als het je eerste video klus is. Allemaal niet moeilijk maar kl*ten op de klus is ook niet alles
    Deze mixer heeft ALLEEN video uit he GEEN VGA, dus hou rkening met evt lange videokabel naar een beamer (mocht dat nodig zijn)
    ~Clearsound~

    Comment

    • Nit-Wit
      • Feb 2005
      • 250

      #3
      Waarom niet meteen een V8? die is kwalitatief (voor zover je "kwaliteit" aan edirol video vast wilt hangen) beter dan V4.
      "Neen, een Camera rail is geen truss" ® Han

      Comment

      • FLS
        • Aug 2008
        • 72

        #4
        Maat van me heeft zo`n mixer en gaat mee.. alleen dan moet ik het inhuren en aangezien dat natuurlijk zonde is als hij niet zo duur is en het nog een tig keer terug komt.

        Maar als iemand beter idee heeft wat ongeveer in de zelfde prijs valt laat maar horen.

        Groet

        Comment

        • peterzz
          • Oct 2003
          • 10

          #5
          @ Nitwit die Edirol V8 werkt die net zo als de V4 heb er laatst ff naar staan kijken op de beurs. Maar er zat 4 man aan te trekken kreeg niet echt duidelijk beeld er van. In de boeken lijkt hij erg intersant.

          Comment

          • vidioot
            • Mar 2006
            • 47

            #6
            Ik neem aan dat het om een VJ klus gaat?

            Kun je ons vertellen wat je precies wilt gaan doen? Misschien kunnen we dan wat gerichter antwoord geven.

            Comment

            • Nit-Wit
              • Feb 2005
              • 250

              #7
              Originally posted by peterzz
              @ Nitwit die Edirol V8 werkt die net zo als de V4 heb er laatst ff naar staan kijken op de beurs. Maar er zat 4 man aan te trekken kreeg niet echt duidelijk beeld er van. In de boeken lijkt hij erg intersant.
              Ik weet wat beide mixers kunnen... daarom maak ik ook de vergelijking tussen een V4 en V8.
              "Neen, een Camera rail is geen truss" ® Han

              Comment

              • FLS
                • Aug 2008
                • 72

                #8
                Deze klus is niet zo speciaal.

                Het gaat om 2 dvd spelers waar beide een stukje vanaf worden gespeeld.
                En een laptop/computer om een logo te projecteren.

                Met vriendelijke groet,

                Frank

                Comment

                • G.P.Fransen
                  • Nov 2001
                  • 191

                  #9
                  Is hiervoor een software oplossing niet veel budget vriendelijker?

                  v4 is zeker een leuk apparaat en moet zeggen dat de v8 echt een grote verbetering is maar ook afhankelijk van de toepassing natuurlijk. en budget aangezien er zo'n 6/800 euro tussen zit!

                  Comment

                  • FLS
                    • Aug 2008
                    • 72

                    #10
                    ok weet voldoende dank jullie kan wel slotje op.

                    Comment

                    Working...