beamer sharp 310p

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • freddyvanb
    • Jul 2010
    • 2

    beamer sharp 310p

    Hallo ik ben Freddy en ik ben nieuw, en heb gelijk een probleem,

    Ik heb zojuist een 2dehands beamer gekocht(sharp)

    Ik heb hem proberen te draaien, maar tevergeeft projecteerd hij niet.
    licht en blauw beeld zie je wel in de projector.

    Is de lamp eventueel kapot, of zal het iets anders zijn.
    Verkeerd aangesloten mischien?

    Mischien dat 1 van jullie mij uit de brand kunnen helpen.

    bvd Freddy
  • @lex
    • Jul 2006
    • 1087

    #2
    Freddy, welkom op het forum!

    Ten eerste zou ik je willen aanraden je vraag/vragen duidelijk te formuleren. Ik word nauwelijks wijs uit je info.

    Ten eerste: waarom heb je de projector niet uitgeprobeerd bij degene van wie je hem gekocht hebt?

    Je zegt dat je hem geprobeerd hebt te draaien. Wil je hiermee zeggen dat je hem onderste boven wilt gebruiken? In dat geval zal je in het menu moeten instellen dat je hem onderste boven gebruikt (vaak een symbooltje met projector onderste boven aan plafond, logisch hè?)

    Dan zeg je dat je licht en blauw ziet in de projector. Waar zie je dit licht precies? Heb je de lenskap geopend/verwijderd of heeft de projector een BO funktie die misschien nog actief is?

    Dan vraag je je af of de lamp kapot kan zijn... Je zei net dat je licht in de projector zag... Denk er nog eens over na!

    Voor 'verkeerd aangesloten' zou je de handleiding moeten raadplegen. Dus daar moet je dan eerst maar eens naar gaan zoeken als je die niet bij het apparaat gekocht hebt. En als je hem dus wel bij de projector hebt gekregen: lezen, lezen, lezen!

    En in het algemeen: voor een heleboel zaken in dit leven heb je kennis en ervaring nodig. Die komen niet aanwaaien. Daar moet je moeite voor doen. De mensen op dit forum zijn gekomen waar ze nu zijn omdat ze bereid waren die moeite te doen. We kunnen je wel helpen, maar het moet ook vanuit jezelf komen!

    Succes, @lex
    Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...

    Comment

    Working...