Twitter hashtaq filters

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • NiTRO
    • Sep 2002
    • 677

    Twitter hashtaq filters

    Gezien in The Voice of Holland op de projectie achter de bank. Hier scrolde een banner met # filters van Twitter. Heeft iemand een idee hoe dit gedaan is en met welke software?

    Het systeem moet gaan draaien op een Microsoft / Windows Machine. Op een Mac krijg ik dit wel voor elkaar maar het moet op een Win machine gaan lopen.

    suggesties welkom (wel alleen nuttige suggesties aub )

    groet,
    Erc
  • stainz
    • Sep 2009
    • 609

    #2
    Als je google zou gebruiken kom je onder andere Twittercamp en Tweet Bubbles tegen. Wellicht kan je hier iets mee...

    Comment

    • NiTRO
      • Sep 2002
      • 677

      #3
      hmmm google....nooit van gehoord eens even opzoeken.......

      Comment

      • NiTRO
        • Sep 2002
        • 677

        #4
        Handig dat google Maar bedankt voor je suggestie, dit begint erop te lijken maar zoiets had ik natuurlijk al in de vorm van Tweetdeck. Het gaat mij er hoofdzakelijk om dat ik een scroll bar onder aan het scherm krijg waarboven ik dan video content kan draaien. Video content is niet het probleem want die plak ik er met mijn Media software wel boven, maar de scroll bar met twitter filter kan ik nergens vinden

        Comment

        • jakobjan
          • Jul 2002
          • 599

          #5
          Bij The Voice werden de hashtags aardig gecensureerd weergegeven, het zou mij niet verbazen als deze tags gewoon handmatig gekopieerd werden door een paar dames/heren achter een pc.

          Je zag namelijk vaak dezelfde tags terug komen, en eigenlijk nooit negatieve tags verschijnen.
          Jakob-Jan
          Lightjockey Beta tester
          Freelance Licht tekkie

          Comment

          • @lex
            • Jul 2006
            • 1087

            #6
            Dat is een absolute waarheid! Zou erg vervelend zijn als een fundamentalistische groepering via je talentenjacht een oproep tot een aanslag zou doen...

            @lex
            Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...

            Comment

            • ralph
              Banned
              • Aug 2000
              • 2649

              #7
              Op sommige gelegenheden wordt de complete twitfeed geprojecteerd.
              Wanneer mensen dan foto's in de timeline gaan publiceren loop je de kans op...
              GeenStijl : Mobypicture verzorgt backchannel #dutchbloggies

              Comment

              • NiTRO
                • Sep 2002
                • 677

                #8
                Dat handmatig invoeren had ik eigenlijk ook wel een beetje gedacht! Ieder geval bedankt voor de reacties.

                Als er alsnog iemand een scriptje of proggie heeft dan hoor ik het graag!

                groet,
                Erc

                Comment

                • robin1
                  • Jul 2010
                  • 10

                  #9
                  Misschien heb je hier iets aan? : www.twitterfountain.com

                  Comment

                  • NiTRO
                    • Sep 2002
                    • 677

                    #10
                    Originally posted by robin1
                    Misschien heb je hier iets aan? : www.twitterfountain.com
                    Bedankt voor je reactie, deze had ik al maar is niet geheel wat ik zocht toch bedankt.

                    Comment

                    • robin1
                      • Jul 2010
                      • 10

                      #11
                      Misschien een optie om met flash een script te maken, waarmee je de tweets download? Die kun je er dan met een beetje videomixer onder aanplakken.. Zal ongetwijfeld ook software voor bestaan.. Maar die ken ik (nog) niet..

                      Comment

                      Working...