Pixelmapping software

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • JohnKarton
    • Mar 2011
    • 1

    Pixelmapping software

    Hallo jongens (en enkele dames...)


    Bij deze wil ik jullie even een kleine vraag stellen...
    Tot in hoeverre is er volgens jullie interesse in pixelmapping software die een ingangsignaal op PC omzet naar ART-NET?
    Ik ben een hele tijd terug zelf opzoek geweest naar zoiets, en er zijn wel dingen te vinden, maar dan naar mijn mening te duur voor hetgeen dat ik het nodig had!

    Na een lang en druk jaar heb ik eindelijk terug wat tijd in de weekends voor me op een leuk projectje te storten, en ben al een tijdje hierover aan het nadenken...

    Gewoon simpele, stabiele software, voor minder dan 125€

    Was ook al begonnen aan een BETA versie om te kijken hoe het met de haalbaarheid zit.

    Zijn er eventueel ook geĂ¯nteresseerden die beta versies willen testen? Ben al bijna 2j uit de business dus voor mij is het al moeilijker om live dingen te testen!

    Alvast bedankt voor eventuele reacties!
  • JeroenVDV
    • Mar 2004
    • 963

    #2
    Pixelmapping op zich stelt geen donder voor, Arkaos kan het bijvoorbeeld ook en kost de wereld niet. Maar WAT je gaat pixelmappen is een stuk belangrijker. Tenzij je je desktop met een bewegende muis of een dvd'tje wil pixelmappen.

    Elke mediaserver kan het wel, en heeft de resterende belangrijke functies ook. En kost inderdaad meer. Maar ik zou niet weten waarom je WEL geld zou hebben voor een grote hoeveelheid armaturen of LED-pixelpanels met Art-net ondersteuning of losse nodes, en GEEN geld voor een fatsoenlijke aansturing..!?
    Creating shows beyond Imagination

    Comment

    Working...