Als de TS hier het budget niet voor heeft dan denk ik dat wij hier op een forum, dat toch bedoelt is elkaar pro oplossingen te adviseren, niet elke keer weer met hobby-bob tips moeten (proberen te) komen. De hobby-bob oplossingen brengen gewoon risico's met zich mee. Serieuze spullen kosten ook serieus geld en zeker als men wil gaan vliegen (boven mensen) waarbij veiligheid wel heel belangrijk wordt. Misschien is hier bij voorbaat al een fout gemaakt door de keuze van de projector tegenover het doel.
Het is jammer maar soms is doorsparen gewoon de enige juiste oplossing, zeker als het om het waarborgen van veiligheid gaat.
Wat ik zie op klussen waarbij video wordt gebruikt voor dit soort projectoren zijn plafondkooien en hier gaan dan de safeties aan.
Maar a.u.b. laten we niet dit soort projecten gaan adviseren
Het is jammer maar soms is doorsparen gewoon de enige juiste oplossing, zeker als het om het waarborgen van veiligheid gaat.
Wat ik zie op klussen waarbij video wordt gebruikt voor dit soort projectoren zijn plafondkooien en hier gaan dan de safeties aan.
Maar a.u.b. laten we niet dit soort projecten gaan adviseren
Comment