Ervaring met Externe videocamera lamp

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • supergamer
    • Feb 2012
    • 1

    Ervaring met Externe videocamera lamp

    Hallo allemaal,

    Velen kennen het probleem vast wel, je wilt opnames maken maar er is een ding wat je tegen houd.. Het licht.
    Met standaard videocamera's is het moeilijk, om mooie opnames te maken met slechte lichtomstandigheden.
    Er zijn goedkope oplossingen, zo zijn er verschillende externe videolampen te koop op ebay.
    Bijvoorbeeld de Yongnuo SYD-1509 (Hier een recensie daarvan http://www.youtube.com/watch?feature...&v=k_DA7aBMwT4).

    Hebben jullie ervaringen met dit soort cameralampen?
  • keenoncoolstuff
    • May 2003
    • 695

    #2
    Ten eerste heeft dit niks met live licht te maken, dus daarvoor zit je in het verkeerde subforum. Ten tweede is het zelfs twijfelachtig of dit überhaupt op een forum voor professioneel licht/geluid/video thuishoort.
    En ten derde: de link supergamer > gamereviews én het feit dat je vanuit het niets met deze link hier opduikt, doet mij vermoeden dat je hier alleen maar je filmpje wilt spammen. Of heb je aandelen van die Aziaten?


    Groet, Rob.
    All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
    If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.

    Comment

    • pieturp
      • Jul 2010
      • 70

      #3
      ^^Met Rob. Ik haat 't (werkelijk waar) als iemand zo nodig mijn show moet komen bederven met zo'n bouwlamp op z'n camera. Spreek 't van te voren af en ik zet gewoon m'n frontlicht wat feller. Iedereen blij.
      ... en etcetera en zo

      Comment

      Working...