vraagje projector

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • fene
    • Dec 2013
    • 2

vraagje projector

hallo,ik ben fene,en nieuw hier.onlangs ben ik mij beginnen te interesseren in video mapping.daar ik nog een beamer epson emp-dm1 3lcd staan heb,vroeg ik mij af,of ik die kon gebruiken voor video mapping.zo niet,dan zou ik mij graag een andere willen kopen,maar weet juist niet de welke.kan er mij iemand vertellen welke beamer er geschikt is voor video mapping ,om te gebruiken thuis.liefst zo goedkoop mogelijk.wegens beginneling,ook op zoek naar gemakkelijke software.alvast bedankt.grtjes fene
  • Big Bang
    • Apr 2008
    • 652

Als het om te oefenen is zou ik vooral kijken naar de software die je wilt gebruiken, en daar in investeren. Zodra je het e.e.a. In de praktijk hast brengen huur je een (of meerdere, maar dan wordt het weer moeilijk) flinke DLP beamers. Om die beamers rendabel te maken voor aanschaf moet je ze een flink aantal keer per jaar wegzetten!
    It's time to play the music, It's time to light the lights ...

Comment

• fene
      • Dec 2013
      • 2

dag big bang,en die epson emp-dm1 projector die ik heb,ben ik daar iets mee?en weet jij voor te beginnen een niet te moeilijke software.het is vooral voor bij mij thuis,om op opjecten,en op de muur te projecteren.grtjes fene

Comment

• vester86
        • Jul 2010
        • 164

Hoi!

Die epson emp-dm1 is een prima projector om mee te oefenen. Sluit je laptop of computer aan (op de VGA ingang) , installeer de software en ga aan de slag.

Simpele programma's zijn arkaos NU-VJ of GrandVJ en makkelijk om mee te beginnen.

Als je dat. Onder de knie hebt en je hebt meer wensen, dan kun je andere (duurdere) programma's gaan bekijken. Maar voor je zover bent, ben je veel tijd verder en voor thuis is dat denk ik teveel van het goede....

succes!
        vester

Comment

Working...