Video Gastenboek

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mjanssen78
    • Dec 2009
    • 31

Video Gastenboek

Weet iemand waar je zo`n video wensboek kan kopen. Ik zie steeds meer collega met zo`n zuil slepen. Vooral bij bruiloften erg gewild !
  • Bruiloftzuil
    • Apr 2014
    • 1

Je zou het eens kunnen proberen bij www.bruiloftzuil.nl

Comment

• timmetje
      • Dec 2012
      • 424

Lijkt mij een gevalletje schaamteloze reclame... Bovendien vraagt hij om kopen, niet om huren.
      Tim

Comment

• djspeakertje
        • Oct 2008
        • 1912

Ik dacht bij het lezen van de titel even dat we hier allemaal een filmpje gingen posten met "Hoi, ik ben Pietje en ik heb drie DAP boksen en een Skytech versterker bij m'n TV staan"...

Daan
        I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
        I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• mjanssen78
          • Dec 2009
          • 31

Niemand een serieus antwoord waar je zo`n ding kan kopen ?

Comment

• sjig
            • May 2012
            • 909

Je wilt een TV waar mensen een sms'je naar sturen, en dat die er dan op verschijnt? Of....?

Met dat eerste kan ik je eventueel verder helpen, moet ik alleen ff zoeken

Comment

• Fridge
              • Mar 2002
              • 153

nee, hij bedoelt een zuil met een touchscreen en cameratje erin, die je bij de ingang van je trouwfeest zet. Gasten kunnen dan een videobericht achterlaten, het bruidspaar kan de berichten achteraf terugkijken.

Comment

• freek
                • Aug 2008
                • 238

Originally posted by mjanssen78
                Ik weet van het bestaan, maar ik ken geen AV fabrikant die dit zo kant en klaar maakt. Wat ik zo zie op het filmpje van eerder genoemde website is het een zelfbouw pakket.
                Ik denk dat het wel makkelijk te maken is in een midagje (behalve het staalwerk voor de zuil zelf uiteraard.)
                Ik zou het volgende gebruiken;
                - mac mini
                - touchscreen 15"
                - webcam
                - extern usb microfoontje.

Kwestie van de mac even scripten voor opname start en stop en er een mooie desktop omgeving bij (laten) maken door iemand die handig is met after effects.
                Dan nog even bij de locale staalboer een mooie zuil bestellen en laten spuiten en alles erin monteren.
                Mocht je het zelf niet zien zitten, menig serieus AV bedrijf dat veel kunst- en tentoonstelling installaties maakt moet dit voor je kunnen maken.
                Last edited by freek; 06-04-14, 22:14. Reason: typefout

Comment

• edoornik
                  • Sep 2014
                  • 1

Ik verkoop die dingen wel. Stuur me even een mail: info@magikwatzeggen.nl
                  Originally posted by mjanssen78

Comment

Working...