Weet iemand waar je zo`n video wensboek kan kopen. Ik zie steeds meer collega met zo`n zuil slepen. Vooral bij bruiloften erg gewild !
Video Gastenboek
Collapse
X
-
Labels: None
-
-
Ik dacht bij het lezen van de titel even dat we hier allemaal een filmpje gingen posten met "Hoi, ik ben Pietje en ik heb drie DAP boksen en een Skytech versterker bij m'n TV staan"...
DaanI met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.Comment
-
-
Ik weet van het bestaan, maar ik ken geen AV fabrikant die dit zo kant en klaar maakt. Wat ik zo zie op het filmpje van eerder genoemde website is het een zelfbouw pakket.
Ik denk dat het wel makkelijk te maken is in een midagje (behalve het staalwerk voor de zuil zelf uiteraard.)
Ik zou het volgende gebruiken;
- mac mini
- touchscreen 15"
- webcam
- extern usb microfoontje.
Kwestie van de mac even scripten voor opname start en stop en er een mooie desktop omgeving bij (laten) maken door iemand die handig is met after effects.
Dan nog even bij de locale staalboer een mooie zuil bestellen en laten spuiten en alles erin monteren.
Mocht je het zelf niet zien zitten, menig serieus AV bedrijf dat veel kunst- en tentoonstelling installaties maakt moet dit voor je kunnen maken.Comment
-
Comment