Video camera vraagje

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • monamorr
    • Jul 2014
    • 1

Video camera vraagje

Ik ben mij momenteel aan het verdiepen in een nieuwe video camera en hoop hier wat advies te krijgen.
    Helaas is mijn budget niet toereikend voor een professionele camera daar mijn budget maar zo`n 600 euro is op het moment.

De video camera zal gebruikt worden om film materiaal te maken dat zowel op computer scherm als op groot tv scherm een goede kwaliteit heeft ook bij snelle bewegingen in het beeld. (met groot bedoel ik minstens 40 inch)

De zoom opties zijn niet heel belangrijk, wel is het belangrijk dat de camera ook bij beweging mooi schok en tril vrij beeld geeft.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is en iemand hier advies voor mij heeft. (ik ben meer het creatieve brein en mijn man het technische)
  • NesCio01
    • May 2010
    • 1987

Originally posted by monamorr
    Ik ben mij momenteel aan het verdiepen in een nieuwe video camera en hoop hier wat advies te krijgen.
    Helaas is mijn budget niet toereikend voor een professionele camera daar mijn budget maar zo`n 600 euro is op het moment.

De video camera zal gebruikt worden om film materiaal te maken dat zowel op computer scherm als op groot tv scherm een goede kwaliteit heeft ook bij snelle bewegingen in het beeld. (met groot bedoel ik minstens 40 inch)

De zoom opties zijn niet heel belangrijk, wel is het belangrijk dat de camera ook bij beweging mooi schok en tril vrij beeld geeft.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is en iemand hier advies voor mij heeft. (ik ben meer het creatieve brein en mijn man het technische)
    Sja,..........

Ik ben bang dat je met dit budget het niet eens ga redden in
    het consumentensegment.

Wanneer je echt serieus je vak wilt beoefenen op meerdere fronten
    dan heb je 5 tot 10x je huidige budget nodig vrees ik.

Je zult merken dat er vaker meer van je wordt gevraagd dan je met
    een budget apparaat leveren kunt.
    Denk bijvoorbeeld maar eens na over een recorder met 4 sporen audio
    zodat je naast je eigen ENG-set ook een stereoline vanaf de FOH tafel opnemen
    kan.

Ook hier zal gelden: goedkoop = duurkoop.

Suc6 met of verder zoeken of budget genereren

grtz

Nes
    Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

Comment

• VrijeVogel
      • Nov 2013
      • 107

Kip en het ei verhaal.

Budget genereer je weer door werk.....

Dus zoek iets gebruikt, maar goed. Ken je beperkingen en probeer zo toch je budget te maken.

Denk dat vele zo zijn begonnen.....

Comment

• MusicXtra
        • Feb 2006
        • 9316

Gopro.... Alleen denk ik niet dat je daar veel opdrachtgevers mee krijgt.
        Die huren pro's niet alleen vanwege de kennis maar ook vanwege het materiaal.
        De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• frederic
          • Jan 2006
          • 3511

Beste manier is in het begin een goeie camera huren, tot je voldoende verdient hebt om er een te kopen.
          En reken idd op toch wel 4-5000€ voor een goed toestel.

Comment

Working...