nieuw hier en direckt al veel vragen :)

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • geert1903
    • Aug 2014
    • 4

nieuw hier en direckt al veel vragen :)

beste forum

leden ik ben hier nieuw ik heb al lang intresten in vj en heb da geregeld al eens gedaan gewoon op en paar tv (leuk).
    nu heb ik nieuwe uitdaging gekregen van ne maat van mij die verhuur doe in geluid en in de toekomst mss ook beeld ,deze persoon heeft en led scherm deze

met volgende apparaten er bij

ik dacht met dit al te beginnen er is nog meer ook nog en gordijn met dots en nog en tweede besturing .
    maar nu het probleem , er is nie handleiding bij hoe aan koppelen en hoe gebruiken en ik heb ook geen ervaring er mee dus zou er iemand die er wel iets van ken me en beetje kunnen helpen ik zou graag resolume er op gebruiken .
    Last edited by geert1903; 08-08-14, 19:33.
  • vasco
    • Oct 2003
    • 2567

Welkom op het forum,
    Je kunt de website van de fabrikant bezoeken (vaak zijn handleidingen daar namelijk gewoon te downloaden).

PS.
    Je topic titel dekt niet de lading van de inhoud (titel van duizend in een dozijn) en zal hierdoor misschien nauwelijks gelezen worden of niet door de mensen met ervaring over het product waar jij vragen over hebt. Probeer een topic een duidelijk naam te geven op een forum.

Comment

• DJ Antoon
      • May 2005
      • 1681

En probeer wat aan zin opbouw te doen, zoals punten, komma's etc.
      Ik weet niet waar je vandaan komt maar woorden als nie en da is ook niet handig op een forum.

Maar laat je er verder niet van weerhouden hier te plaatsen.

Comment

• geert1903
        • Aug 2014
        • 4

sorry ik heb leesblindheid en sukkel dan en beetje met mijn zinnen

ik heb al gezocht naar fabrikant maar ik weet niet welke da het is er sta wel roe op maar als ik naar die hun website ga vind je alleen iets terug met ledschermen maar niet veel info.
        Last edited by geert1903; 08-08-14, 15:18.

Comment

• vasco
          • Oct 2003
          • 2567

En die maat van jou, kun je er niet bij/met hem proberen/leren?

Wat ik over het merk vind is dat het China made is. ROE (Radiant Opto-Elec Technology Co., Ltd.). Een link naar een plaatje met hoe aan te sluiten gevonden in de eerste link van Google gezocht op Radiant http://www.roevisual.com/led-display-screen-1618.html

Comment

• jadjong
            • Oct 2003
            • 654

Waar heb je dit spul gekocht?

Comment

• geert1903
              • Aug 2014
              • 4

Originally posted by vasco
              En die maat van jou, kun je er niet bij/met hem proberen/leren?

Wat ik over het merk vind is dat het China made is. ROE (Radiant Opto-Elec Technology Co., Ltd.). Een link naar een plaatje met hoe aan te sluiten gevonden in de eerste link van Google gezocht op Radiant http://www.roevisual.com/led-display-screen-1618.html

Da heb ik ook al gevonden en nu werkt al en beetje, wat ik nu lastig vind is da ik links boven in mijn scherm van de pc iets plaats komt het op de schermen.En heb en programma ( led studio) da ook zo werkt en vind dit niet zo goe . Is er bevoordeeld geen programma waar je bv. da maten van scherm kan in geven en dan op en normaal pc scherm u beelden kunnen doorzenden naar het led scherm .

Comment

• geert1903
                • Aug 2014
                • 4

Originally posted by jadjong
                Waar heb je dit spul gekocht?
                we hebben da gekregen via en vsw die da ooit gebruikte voor iets en nu niet meer das afkomst is ??????

Comment

Working...