Projectie Software

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Massive
    • Sep 2001
    • 41

    Projectie Software

    Hey,

    ik had ff een vraagje. We hebben momenteel bij ons op school zo'n mooie digitale beamer, en daar kan je erg leuk mee projecteren. Nu hadden we het idee om deze te gebruiken tijdens schoolfeesten, om er filmjes, visualisaties (winamp) etc mee af te spelen. Laptops, PC's etc zijn er genoeg, ik zou alleen niet weten welke software ervoor moet worden gebruikt...????????

    greetingz

  • DjJeroen
    • Oct 2000
    • 288

    #2
    Nu het onderwerp toch aan bod komt, voor het feest op 8 November hebben wij ook een beamer en willen die ook op een pc gaan aansluiten!

    Dus ben ook wel benieuwd.

    Groeten Jeroen

    Comment

    • -Bart-
      • May 2001
      • 827

      #3
      misschien heb je hier wat aan ?



      <font size=\"1\">When you argue with a fool, chances are he is doing just the same.</font id=\"size1\">

      Comment

      • -Bart-
        • May 2001
        • 827

        #4
        Persoonlijk vind ik de demo van moonster een heel simpel doch effectief progje.

        <font size=\"1\">When you argue with a fool, chances are he is doing just the same.</font id=\"size1\">

        Comment

        • Massive
          • Sep 2001
          • 41

          #5
          hmm, die site is wel handig...denk dat ik daar wel wat kan vinden..THANX!!!!!

          Comment

          • Tiemen
            • Dec 2001
            • 944

            #6
            Voor visualisaties : VisualJockey...Is een nogal nieuw programma, niet zo duur, maar is echt superrrrrrrrrrrr.

            Tiemen

            Comment

            • Massive
              • Sep 2001
              • 41

              #7
              en waar halen wij dat vandaan??? ben t geloof ik nog nie op die site tegen gekomen...

              greetingz


              Comment

              • Tiemen
                • Dec 2001
                • 944

                #8
                Ik heb ook niet gezegd dat dat op die site stond...

                VJ, VisualJockey by Mavrick Designs/Green Hippo is a visual interactive realtime multimedia animation software for home and professional use.

                Comment

                Working...